Deskundigheid
Didactische vaardigheid
8.3/10
Leerdoelen bereikt

Brian Wildenboer

Dit is mijn eerste ervaring met Quint Academy. Qua informatie is alles duidelijk in aanloop naar de cursusdag.
We hebben alleen de verkeerde lesmateriaal gekregen (via een link). Er werd in de mail aanbevolen om alvast te verdiepen in de cursusmateriaal (240 pagina's) terwijl we een ander boek/slideshow gepresenteerd kregen. Vandaar een 7 voor locatie/materialen. De docent zou de juiste materiaal nog nazenden. Een voldoende op de vraag Aansluiting op praktijk heeft te maken omdat we nog niet via deze methode werken.

DICTU

Prima training devops in 3 dagen.

Christiaan van der Kloet (Davinci)

Een goede training die high level het begrip DevOps uitlegt.
Met behulp van deze training heb ik goed inzicht in welke aspecten van belang zijn, incl. de samenhang daartussen.

Luciën Sno

Improve
1. Voucher voor examen is niet direct na de training beschikbaar/verzonden (schrijven za 30 Mar 2019: 9.00AM).
2A. In de mail uitnodig: Trainer = Niels Loader. In werkelijkheid...
Improve
2A. In de mail uitnodig: Trainer = Niels Loader. In werkelijkheid deed een Trainee een gedeelte van de training.
2B. het verschil in vaardigheden tussen Niels Loader en de Trainee waren te groot! Derhalve lage didactische score
3. Ingewikkelde toegang tot free WiFi. (sommige mensen is het niet gelukt en hebben opgegeven)
4. Storende en hoorbare werkzaamheden tijdens de training.
5. Niveau van de lunch kan beter.
6. Watermerk op de slides is storend.

Kostenbesparing en denken aan het mileau ok, maar:
7. "LITA Lean IT Foundation Publication" mag best printed worden aangeboden!!

Keep doing
Pauzes goed getimed

Idea
Bij 100% score all vragen goed gratis boek aanbieden>>

Tobias Zaagsma / Rijkswaterstaat

Tot op heden is mijn ervaring prima. Zowel wat betreft de locaties als de manier van lesgeven en de kennis van de docent.

Jammer dat de leerstof in het Engels was. Daarnaast veel te veel stof om in 1 dag te behandelen. Docent deed zijn best maar was in middag erg vermoeid

Ervaring is goed

Positieve ervaring. Locatie en docent waren goed. Niks op aan te merken.

Ik ging de ITIL cursus heel zenuwachtig in omdat ik helemaal niet uit de IT kom en na de cursus heb ik goed begrepen waar het over ging, de stof is erg goed overgebracht, waarvoor dank.

Leslie

- Vond het soms onlogisch hoe de stof was opgebouwd in de syllabus
- Evaluatie is onduidelijk, niet duidelijk of het over de docent of het proces gaat
- De training gaat in een heel...
- Vond het soms onlogisch hoe de stof was opgebouwd in de syllabus
- De training gaat in een heel rap tempo, soms lastig om alle termen snel in je op te nemen
- Docent was zeer deskundig en ging goed in op vragen, maar de lessen gingen soms wel wat van de hak op de tak
- Vind het vreemd dat er geen boek/geprinte syllabus wordt geleverd en dat er wordt aangenomen dat je makkelijk leert van een scherm. Ik leer gemakkelijker van een print dan van een scherm en vind dit een slechte zaak.

Reactie Quint Group:

Beste student, Bedankt voor je feedback. Wij hebben als kantoor gekozen voor een 'paperless office'. Daarom hebben we ook besloten geen boeken meer aan te schaffen, maar deze digitaal te... Beste student, Bedankt voor je feedback. Wij hebben als kantoor gekozen voor een 'paperless office'. Daarom hebben we ook besloten geen boeken meer aan te schaffen, maar deze digitaal te versturen. Mocht je hier nog vragen over hebben dan kun je ons contacten via academy@quintgroup.com of +31(0)203053701. Hartelijke groet, Martijn Dekker Opleidingscoördinator Quint Academy