Deskundigheid
8.3/10
Leerdoelen bereikt

Quint in class training SIAM

M. A. van Dort

In aanraking gekomen via de externe opleidingen inkoper van mijn eigen organisatie. De communicatie voor de training verliep goed, geen onduidelijkheden over de procedure. Er wordt snel antwoord... In aanraking gekomen via de externe opleidingen inkoper van mijn eigen organisatie. De communicatie voor de training verliep goed, geen onduidelijkheden over de procedure. Er wordt snel antwoord gegeven op vragen. De training zelf verliep goed, ik heb hier een positieve ervaring aan overgehouden. Veel informatie in een korte tijd, gegeven door een kundige trainer. Ik kijk met vertrouwen het examen tegemoet. Met name ook tevreden over de extra verstrekte informatie buiten de uren van de training in de vorm van .pdf en powerpoint informatie.

Willy van Kampen

Op zich geen problemen. Ik vond alleen het cursus-materiaal (461) niet gebruiksvriendelijk en de e-learning video’s enigszins gekunsteld. Ik zou mij kunnen voorstellen dat het cursusmateriaal in... Op zich geen problemen. Ik vond alleen het cursus-materiaal (461) niet gebruiksvriendelijk en de e-learning video’s enigszins gekunsteld. Ik zou mij kunnen voorstellen dat het cursusmateriaal in meerdere delen wordt aangeboden en dat voor de video’s meer tijd wordt genomen om deze aantrekkelijker te maken (nu wat angstige houding naar de camera).

Elena Kuil / RVO.nl

Prima, duidelijke informatievoorziening

Prima verzorgde training. Locatie was helaas niet voorzien van airco, maar er is wel ad hoc geprobeerd hier een mouw aan te passen via ventilatoren en mobiele airco.

Uitnodiging was op tijd en helder

Belastingdienst

Goed; fijn dat er ruimte gegeven wordt voor onderlinge discussie, informatie- en ervarings-uitwisseling.

Reactie Quint Group:

Bedankt voor de positieve feedback. Wie zien je graag een keer terug bij een van onze trainingen!

Verzorging zeer goed, onduidelijkheid over duur van de cursus, zeer weinig structuur in de lessen - teveel aandacht voor incidenten waardoor het tempo zeer traag was.

Reactie Quint Group:

Beste student, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je je leerdoelen onvoldoende hebt bereikt en de stof niet goed aansloot op de praktijk. We komen graag met je in contact om... Beste student, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je je leerdoelen onvoldoende hebt bereikt en de stof niet goed aansloot op de praktijk. We komen graag met je in contact om op die manier te zoeken naar een oplossing om je leerdoelen wel te bereiken en de vertaalslag naar de praktijk te maken. Je kunt ons bellen op 0203053701 of mailen naar academy@quintgroup.com Hartelijke groet, Team Academy Quint Wellington Redwood

Redelijk.
In de enquête kan je niet weer naar de vorige pagina, de datum moet je handmatig invoeren: niet erg professioneel;
De locatie erg mooi, de airco en lunch minder;
De...
Redelijk.
De locatie erg mooi, de airco en lunch minder;
De cursus interessant alleen dan wel jammer dat de PowerPoint dan volledig in het engels is (2017)

Dave de Lang

Positief