Deskundigheid
Didactische vaardigheid
8.3/10
Leerdoelen bereikt

Peter

Het was een leuke, ontspannen en vooral leerzame training waarin duidelijk werd dat het beheersen van de theorie nog geen garantie is op het succesvol uitvoeren van de rol van Scrum Master. De... Het was een leuke, ontspannen en vooral leerzame training waarin duidelijk werd dat het beheersen van de theorie nog geen garantie is op het succesvol uitvoeren van de rol van Scrum Master. De oefeningen hielpen daarbij goed.

RVO

Heb deelgenomen aan Agile Scrum foundation. Een training van een dag. Was prima.
Paar opmerkingen om uw voordeel mee te doen:
- Beamer deed het niet, daarom met whiteboard en zakelijk...
Paar opmerkingen om uw voordeel mee te doen:
- Beamer deed het niet, daarom met whiteboard en zakelijk tekenen door trainer Anouk. Was uitstekend, waarschijnlijk beter dan de 'death by Powerpoint'-variant. Een nadeel vond ik dat ik het overzicht miste: waar zijn we in de stof? Hebben we alles gehad? Hoe verhouden de delen van de stof zich tot elkaar?
- Dit trainersduo deed het prima. Vulde elkaar mooi aan, in woord en in daad. Het uitgesproken voornemen van de meer ervaren trainer om vooral de ander aan het woord te laten bleek door diens enthousiasme wat moeilijk uitvoerbaar maar dat was geen punt. Waarschijnlijk was dit duo ontstaan als inwerkactie maar ik zou adviseren ze vaker samen in te zetten.
- De instructie was om een laptop mee te brengen. Deze hebben we gelukkig niet gebruikt maar ik moest wel allerlei moeite doen om er een te lenen, had ik ook achterwege kunnen laten dus misschien niet meer zo instrueren?
- De introductie kreeg een leuke draai, minder ongemakkelijk. Ik vind het zelf altijd wel fijn om even te weten wie wie is en waarvan en waarom hier. Dat werd zo minder duidelijk waardoor het groepsgevoel misschien iets minder was. Maar goed, training van een dag, he.
- Examentraining en leren Agiledenken lopen nogal door elkaar. Dat is eigenlijk jammer.
- Locatie is fantastisch maar met OV slecht te bereiken. Een rondleidinkje tijdens de lunch had ik wel gewild!
- Ik heb me nog niet in de sheets verdiept, de eerste indruk was veel en wat moeilijk te doorgronden. Misschien iets beter ontsluiten?

Over algemeen goed.
Waarom alleen pdf studiemateriaal en geen boek?
Alleen examen via inlog heeft niet de voorkeur!

Koninklijke Landmacht

Over het algemeen positief. Planning verloopt soepel.

De LEAN-IT training is leuk een zeer leerzaam. Dankzij de kundige docenten werden praktijkvoorbeelden van de deelnemers serieus besproken en geplot op de LEAN-theorie. Twee leuke dagen gehad op een... De LEAN-IT training is leuk een zeer leerzaam. Dankzij de kundige docenten werden praktijkvoorbeelden van de deelnemers serieus besproken en geplot op de LEAN-theorie. Twee leuke dagen gehad op een leuke locatie.

Ingeborg Mast

Matig.
Lessen:
Matig.
Lessen:
De docent was vast heel kundig maar ik heb er weinig van gemerkt. De lessen bestonden grotendeels uit voorlezen van de sheets. Er werden wel een aantal praktijk voorbeelden gebruikt maar, hier had voor wat mij betreft meer gebruik van gemaakt kunnen worden.
Manier van examen doen:
Examen systeem blijkt bij mij niet te werken (computer tests gedaan lege kamer en paspoort laten zien. Ik zat helemaal start klaar kreeg vraag 1 te zien en toen.... niets meer. 2 uur met de dames van de support geprobeerd de boel aan de praat te krijgen maar dit is helaas niet gelukt. Hierdoor heb ik nog geen examen kunnen doen en wacht ik nu op een oplossing van de quint Academy.

Update: Oplossing van de Quint Academy is om klassikaal examen te gaan doen. En hierbij een leenlaptop te gebruiken.
Met deze oplossing ben ik tevreden en ik heb inmiddels de examen datum afgesproken.

Redelijk, het is pas laat duidelijk wanneer een training door gaat. Een week van tevoren is dat pas bekend. Dat is niet handig, omdat je dit inplant ivm je werkzaamheden. Meer zekerheid is gewenst.

Reactie Quint Group:

Beste student, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je je leerdoelen onvoldoende hebt bereikt en de stof niet goed aansloot op de praktijk. We komen graag met je in contact om... Beste student, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je je leerdoelen onvoldoende hebt bereikt en de stof niet goed aansloot op de praktijk. We komen graag met je in contact om op die manier te zoeken naar een oplossing om je leerdoelen wel te bereiken en de vertaalslag naar de praktijk te maken. Je kunt ons bellen op 0203053701 of mailen naar academy@quintgroup.com Hartelijke groet, Team Academy Quint Wellington Redwood

Erg prettig, duidelijke communicatie over locatie en goede docent met veel kennis