Deskundigheid
Didactische vaardigheid
8.3/10
Leerdoelen bereikt

Jeffrey

Prima training waarbij alles op een begrijpelijke manier werd uitgelegd en ook leuke praktijkopdrachten die mee hebben geholpen om de principes van Agile Scrum duidelijker te maken.

Steef

De aanmelding voor de E-Learning ging soepel. Door eigen stommiteit de termijn overschreden om de cursus te kunnen doen. Na een paar keer mailen is Quint Groep met een passende voorstel gekomen... De aanmelding voor de E-Learning ging soepel. Door eigen stommiteit de termijn overschreden om de cursus te kunnen doen. Na een paar keer mailen is Quint Groep met een passende voorstel gekomen waarbij we allebei tevreden zijn. Dus er wordt met je meegedacht.

Over de training zelf ben ik erg tevreden. De communicatie eromheen vind ik minder. Zo kreeg ik bij aanmelding een mail dat ik 2 weken van te voren meer informatie zou ontvangen. Deze mail kwam... Over de training zelf ben ik erg tevreden. De communicatie eromheen vind ik minder. Zo kreeg ik bij aanmelding een mail dat ik 2 weken van te voren meer informatie zou ontvangen. Deze mail kwam niet, pas toen ik een aantal dagen van te voren belde kreeg ik de informatie. Ook is in de training verteld dat ik na afloop een mail zou ontvangen met gegevens over het aanvragen van het examen. Ook deze heb ik niet gekregen en ik heb er nu (9 dagen later) weer over gemaild

Duurde lang voordat de informatie kwam , lokatie niet direct duidelijk, niemand bij de balie, voelde verloren

Fleur Van den berg

Goed. Fijne locatie

Goede communicatie en duidelijke emails

Voldoende info over training vooraf, niet over examen. Is me nog steeds niet helder. Correcte benadering

Helaas geen goed gevoel aan de cursus overgehouden.

• Administratie voor, tijdens en na was prima.
Helaas geen goed gevoel aan de cursus overgehouden.

• Administratie voor, tijdens en na was prima.
• Locatie en bereikbaarheid op zich goed. Parkeerplek ruim beschikbaar. OV voor mij niet relevant.
• Leslokalen voldoen. Alles is netjes en nieuw, maar toch wat kanttekeningen.
o Bij aanvang zaten we achterin een ruimte met weinig daglicht en ventilatie. Raam of deur openen levert veel lawaai door de A9.
o De (betere) lesruimte daarnaast bleek helemaal niet in gebruik, dus daar zijn we heen verhuisd. De opstelling is wat onhandig, maar voldoet.
• Verzorging in orde, maar zowel de eerste als tweede dag waren er eigenlijk te weinig broodjes.
• De les was totaal niet inspirerend.
o Praktijkvoorbeelden minimaal en onvoldoende verduidelijkend.
o Praktisch geen gebruik gemaakt van kennis en ervaring van cursisten.
• Voor mij een onduidelijk programma en onduidelijk wat Practitioner nu meer is dan Foundation.
• Doorlopen van proefexamen en bespreken van de correcte antwoorden leek voor de trainer ook slechts gissen naar de toelichting op het juiste antwoord ipv duidelijk aangeven wat de rationale is achter het correcte antwoord.
• Mijn voorzichtige conclusie is dat de trainer voldoende kennis heeft, maar niet beschikt over de didactische vaardigheden om de stof goed en inspirerend over te brengen. Ook de wijze van spreken is niet erg prettig. Een sympathieke persoon met de beste bedoelingen, maar veel andere trainers hebben mij prettiger en effectiever kunnen opleiden in uiteenlopende onderwerpen.

Over het algemeen concludeer ik dat de twee dagen cursus geen meerwaarde heeft gehad voor mij.

Ministerie van Defensie

Matig! Opzet van training en manier van geven kan veel beter.
Opzet: doel was om examen te halen; dit maakt mij geen Prince practitioner.
Naast het feit dat het (proef)examen meer over...
Matig! Opzet van training en manier van geven kan veel beter.
Opzet: doel was om examen te halen; dit maakt mij geen Prince practitioner.
Naast het feit dat het (proef)examen meer over begrijpend lezen gaat dan over het echt toepassen van de theorie, had ik niets aan het examen aangezien ik geen uitslag of certificaat zou krijgen zonder de foundation gedaan te hebben. Met deze twee motivaties heb ik het examen niet gemaakt. Ik vond het zonde van mijn tijd en zou het niet aanraden aan collega's.

Ik vond het een prettige training met veel goede voorbeelden uit de hedendaagse praktijk. Goede positief trainer, leuke interactie!
Helaas was de informatie/uitnodiging mail onduidelijk,...
Helaas was de informatie/uitnodiging mail onduidelijk, hoeveel dagen de training is zou je wel mogen aanpassen ipv een mail met alle mogelijkheden 1 t/m 3 dg te sturen (nu wisten we niet van tevoren wat er voor ons van toepassen zou zijn.