Deskundigheid
Didactische vaardigheid
8.3/10
Leerdoelen bereikt

Leslie

- Vond het soms onlogisch hoe de stof was opgebouwd in de syllabus
- Evaluatie is onduidelijk, niet duidelijk of het over de docent of het proces gaat
- De training gaat in een heel...

Beste student,

Bedankt voor je feedback.

Wij hebben als kantoor gekozen voor een 'paperless office'. Daarom hebben we ook besloten geen boeken meer aan te schaffen, maar deze digitaal te versturen. Mocht je hier nog vragen over hebben dan kun je ons contacten via academy@quintgroup.com of +31(0)203053701.

Opleidingscoördinator Quint Academy

De dag training voegde niet veel toe op de lesstof. Jammer, gemiste kans.
De trainer was niet in staat om de stof praktisch te maken en mij zelf te laten beleven. De ochtend was erg langdradig...

Beste Student,

Bedankt voor je feedback.

We vinden leren heel belangrijk en leren daarom ook graag van jouw feedback. Graag komen we met je in contact om te kijken of en hoe we je kunnen helpen bij het vinden van een passende oplossing.

Je kunt ons bellen op +31(0)203053701 of mailen naar academy@quintgroup.com. We horen graag van je.

Opleidingscoördinator Quint Academy

Defensie

Veel stof, in hoog tempo,
Duidelijke uitleg door de docent, met ook verwijzingen naar de praktijk.
Groepsomvang is goed, niet te veel mensen en allemaal met vergelijkbare achtergrond

Training oke. voor mensen zonder voorkennis kan het wel erg snel gaan. De keuze om alles online te doen en geen hardcopy boek te verstrekken is niet goed bevallen. Een boek zorgt ervoor dat de stof...

Vijay Gayadien (Rijkswaterstaat)

Materialen: ook nog een extra boek (hardcopy)

Daarnaast is het niet bekend welke vragen specifiek voor de trainer betreft, voor de cursist zelf en Quint.

Overigens was op...

Een zeer goede training. Duidelijk les materiaal. Jammer dat er geen boek wordt bijgeleverd zou extra achtergrond informatie aanleveren.

Ronald Perluka/Logius

3,5 uur met lego spelen, zonder tussentijdse feedback is echt zonde van de tijd. Daarnaast had ik verwacht dat er diep ingegaan zou worden in verantwoordelijkheden van de Scrum Master bij de...

Beste student,

Bedankt voor je feedback.

Vervelend om te horen dat je onvoldoende bent voorbereid op het examen. Wij proberen altijd een goede mix te vinden tussen examentraining en oefeningen om met de inhoud te werken. We komen graag met je in contact om op die manier te zoeken naar een oplossing om je voor te bereiden op het examen.

Je kunt ons bellen op 0203053701 of mailen naar academy@quintgroup.com

Opleidingscoördinator Quint Wellington Redwood

Prima training met goed lesmateriaal en docent. Minpunt was de bereikbaarheid van de locatie en lunch was karig.

Vlotte communicatie, leuke training met veel afwisseling tussen theorie en praktijk en prima locatie dicht bij het Centraal Station.

H.A. de Jong BI

Zeer interessant, maar ik geloof niet dat er een wezenlijk verschil zit in de IT foundation en de yellow belt training. Het heeft dezelfde basis voor over ik heb geconstateerd.