Pascale Hazenkamp-voogd

Duidelijke site, snelle levering en mooie kado verpakking mogelijk

Keuze tot kado verpakking mogelijk

Nvt

Via Google zoeken kwam quickjewels over als een betrouwbare site om sieraden te bestellen. Temeer er ook een fysieke juwelier achter zit. Assortiment en beschikbaarheid waren uitstekend en ook de...

Assortiment, betrouwbaarheid en levering.

Onduidelijk is de toepassing van 5% korting bij aanmelding voor nieuwsbrief. Ik heb dit wel gedaan, maar geen korting. Onduidelijk of deze direct verrekend wordt of pas bij een volgende levering.

Barnas

Ruime selectie, uistekende service en prima kwaliteit van de producten.

Uistekende service.

Website kan wel iets moderner/gebruiksvriendelijker

Chris

Betrouwbaar, professioneel en klantgericht.

heldere communicatie, ketting wat langere levertijd. Fijne mail ontvangen hierover met als mogelijkheid zonder problemen van de bestelling af te zien. Levering vervolgens flink sneller dan verwacht, erg prettig allemaal!

Wibioni

Vlot geleverd horloge, en betrouwbaar bedrijf

Duidelijke website!

Een mooi pulsar horloge besteld bij Quickjewels. Vlotte levering (binnen 24 uur) en goed verpakt. Helaas was het tooltje om de schakelarmband in te korten kapot. Contact opgenomen met Quickjewels....

Zeer snelle levering

Neen

Shanice

Goede ervaring met Quickjewels. Overzichtelijke site, snelle verzending, goede service.

Duidelijke foto's van de sieraden

Bestelling werd netjes verpakt geleverd, in een mooi doosje. Het product was mooi en precies zoals beschreven.

Product was netjes en mooi verpakt, de ketting was erg mooi en zoals beschreven in de webshop.

Snellere levertijd zou prettig zijn.

Goede prijs, behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon

Ik belde over mijn bestelling die was geleverd aldus DHL maar niet geleverd. Ik werd erg vriendelijk geholpen. Uiteindelijk lag de fout bij DHL die hadden het pakketje ergens achterom neergelegd en geen briefje in de bus gedaan.

Makkelijkere manier op smartwatches te vinden misschien? Zie ik niet in de filter bij horloges.

MB

Horloge bestelling door Quickjewels snel en netjes afgehandeld. Het horloge voldeed helaas niet aan mijn verwachtingen, maar de afhandeling van de retourzending was netjes en tijdig afgehandeld door...