Online een armbandje besteld, helaas was er verdraging met de levering maar door de vriendelijke mederwerker was het snel opgelost. Uitstekende service!

Betrouwbare webwinkel. Mooi assortiment. Vriendelijke klantenservice. Goed telefonisch bereikbaar.

TH de Ruijter

Hier een mooi gouden collier gekocht, als onderdeel van een kado voor mijn vrouw. Was erg tevreden met de grote keuze bij quickjewels. Uiteindelijk gekozen voor een figaroschakeling 1.8mm bij 50cm,...

Snelle levering, discreet verpakt.

Misschien bij colliers, verschillende lengtes verduidelijken met foto's waarbij deze gedragen worden door een persoon. Zo kun je beter de lengte en dikte ervan inschatten.

Heidi

Natuurlijk doe ik graag mee aan de feedback voor Quickjewels! Het is een bedrijf die ik iedereen zou aanraden alleen al om het feit dat de service top is, maar ook de site mag niet ontbreken waar je...

Ik weet niet of ik dit zo mag doen...maar i.p.v. 5 sterren zou ik er zeker 8 sterren van willen maken betreft service , verloop order en klantvriendelijkheid!! Daar kunnen veel bedrijven hun VB aan nemen!! Bij ons is er een armband retour gegaan vanwege een verkeerde maar door ons zelf opgegeven...alles word zonder problemen opgepakt, worden netjes op de hoogte gehouden via mail en worden netjes benaderd via telefonisch contact!

ik Denk dat het wel duidelijk is in mijn reactie’s hierboven dat ik weinig punten heb om te verbeteren!! Zo door blijven gaan dat is het beste, ik ben een tevreden klant en zal zeker vaker wat bestellen in de toekomst mits mijn saldo dat toelaat haha!

Duidelijk en doen wat ze zeggen. Prettige communicatie.

Prettige communicatie

Anoien

Mijn bestelling moest besteld worden door Quickjewels.nl, daarom duurde het wat langer voor ik het in huis had. Voor het
overige: dik in orde.

Zeer klantgericht en -vriendelijk.

Peter

Prima afwikkeling van bezorging. Goede website en concurrerende prijzen. Zeer tevreden.
Peter.

Bijzonder goede afwikkeling van een bezorgingsprobleempje via de telefoon. Attente en vriendelijke medewerkster.
(Overigens in het algemeen, DHL is absoluut niet mijn bezorgingsbedrijf)
Peter.

DHL!

Carl Boerrigter

Hele snelle levering!

Thea

Geweldige service.

Geweldige service.

Splinter Spierenburg

Ik was onbekend met Quickjewels.nl. Maar de opgedane ervaring cq aankoop is snel en vlot verlopen en met een duidelijke en overzichtelijke website. Ik ben zeer positief en bij een volgende aankoop...

Snelle levering naar het buitenland.

Jannie2 Halma

Prima bedrijf leuke website

nee prima en snelle levering

nee