Dick

Prima bedrijf, snelle reactie, direct bereikbaar. Problemen / vragen worden snel opgelost.

Snelle reactie op emails en bij vragen direct iemand aan de telefoon. Prima!

Ik moest mijn horloge terugsturen omdat ik de horlogeband niet zelf korter kon maken. Ik heb het horloge aangetekend terug moeten sturen. Het zou leuk zijn als deze kosten, 8,20 euro, aan mij terugbetaald zouden worden. Ik kon nou eenmaal niet weten dat het bandje niet zelf ingekort kon worden. Verder wel uitstekend geholpen en opgelost.

Alles goed geregeld snelle levering

Alles ging perfect geen mij punten

Miranda

Gevonden door Google,de moeite waard!

Ga zo door! Super

Super snelle service

MH Buitendijk

Snelle levering en prachtig verpakt.
Handig apperaat om horloge kleiner te maken meegeleverd

Geweldige service, telefonisch zeer vriendelijke medewerkers doen alle moeite om eventuele problemen correct op te lossen.

B.Penninkhof

Goede ervaring, alleen kreeg niet altijd een reactie terug op mijn vragen.Maar verder alles naar wens verlopen.

Alles prima verlopen.

Zou het niet zo gouw weten.

Tekst & Verhaal en www.portretwerk.amsterdam

Zeer goede ervaring waar alle online verkopers een voorbeeld aan kunnen nemen, geen lovend woord teveel mogelijk over deze onderneming!

• De bestelling werd in super chique cadeauverpakking gestuurd zonder dat je erom vraagt: je voelt je jarig als je bij ze bestelt!
• Hele vriendelijke salesafdeling die bij persoonlijk bericht meteen reageert
• Een detail waar ik ontzettend blij mee was: het formulier voor een eventuele retour zat IN de verpakking, dus mocht het je maat of ding tóch niet zijn: bij QuickJewels hoef je niet eerst naar de website, dan naar je printer, dan het ding uitpr--- nee, je kunt het invullen en terugknallen. Kanjers!

Die gasten zijn niet te verbeteren; wij mogen als klanten blij zijn dat er integere, service gerichte webshops zijn die hun online verkoop tot in de puntjes regelen, zelfs als het item (zoals in mijn geval) in de aanbieding was mét de scherpste prijs onder alle aanbiedingen. Ze zijn scherp op de markt, zorgvuldig in de zaken, ongevraagd dat beetje extra in de presentatie en snel in de communicatie. Toppers!!!

Dubruel Greet

Bestelling verliep zoals afgesproken, alles was zoals gevraagd.

Allen prima verlopen !