M.A van de Wetering, Maartje

Top bedrijf!!

Top bedrijf!!

Ik had een lastige opgave en kwam uit bij de graveerplaatjes met sterrenbeeld bij quickjewels. Had al meerdere sites gehad maar helaas kwam uit de reviews dat ze onbetrouwbaar waren en niet uitleverden. Ik wilde tevens mijn plaatjes gegraveerd hebben maar had dit in eerste instantie niet bij de bestelling vermeld. Telefonisch had ik contact met onder andere de eigenaresse zelf, het contact was super vriendelijk en er werd verzocht mijn wensen op een mailtje te zetten en ook duidelijk gemaakt da tf als het materiaal te dun was om aan beide kanten te graveren ik een plan B moest verzinnen. Zo gezegt zo gedaan, ik werd ongeveer een dag later door de eigenaresse gebeld dat het graveren van plan A helemaal was gelukt en de pakketjes al onderweg waren naar mij. Erg discrete levering ook want het is compleet niet zichtbaar dat het van een juwelier afkomt. Ikzelf kom uit Noord-Brabant, maar mocht ik ooit de plannen hebben om voor het altaar te mogen staan, zou ik hier achter elkaar mijn trouwringen bestellen!

Top service, klantgerichtheid staat hoog in het vaandel, erg vriendelijk en begaan met de klant, denken met u mee, totaalpakket van hoe klanten behandeld zouden moeten worden! Super!

Die zijn er niet binnen dit bedrijf!

Anja Meijer

Klantvriendelijk en behulpzaam

klantvriendelijk

ga zo door

Michelle

Snelle levering met duidelijke communicatie. Product was mooi ingepakt.

Communicatie en voelde meteen vertrouwd.

Geen tips

Jannie Grevengoed

Snel geleverd, contact met klantenservice was ook goed.

Geleverd volgens afspraak.

Prima!

Ik heb er in de webshop voor gekozen het cadeau in te laten pakken, maar uiteindelijk is dit niet gebeurd. Geen ramp natuurlijk, maar als ik dan toch een tip moet geven, zou ik hier beter op letten.

Dani Sluijter

Duidelijk website en een snelle levering. Ik zou hier vaker bestellen. Een aanrader !!

De snelle levering

Op dit moment niks op aan te merken.

Harrie dunlop

Snell en mw

¹Snell en quick

P.B.

Ik heb goede ervaring met Quickjewels snelle levering van mijn ketting

Geen opvallende envelop,waar je kon uithalen dat er sieraden in zaten. Top

Geen idee alles verliep goed

Marc

Ik heb een zilverkleurige horloge van Paul Hewitt besteld. Bij de levering zat geen certificaat noch een sleuteltje om de armband te vervangen/aan te passen.

Online een armbandje besteld, helaas was er verdraging met de levering maar door de vriendelijke mederwerker was het snel opgelost. Uitstekende service!

Betrouwbare webwinkel. Mooi assortiment. Vriendelijke klantenservice. Goed telefonisch bereikbaar.