PissedCustomer

Op 4 mei artikel besteld, maar nog steeds niets ontvangen. In account staat bij bestellingen dat er nog gewacht wordt op de betaling terwijl het artikel direct met iDeal is betaald.
Op 15 mei...

Ger

Waardeloos. 4 maal mail gestuurd, volgens reply ontvangen. Maar na een maand nog steeds niks gehoord!!!! Telefoon nummer werkt niet!!!! Waardeloos bedrijf. Zou er niet gaan bestellen. Service...

Ton westerbos

Waar blijven mijn bestelde goederen. Reeds meerdere berichten verstuurd geen reactie. Telefoonnr. Word niet opgenomen. Ton westerbos. 0650255523

Reactie Quadrocoptershop.nl:

Idem aan andere review. Inmiddels contact gezocht met klant en wordt correct opgelost.

Ton Westerbos

Waardeloos bedrijf. Krijg goederen niet geleverd, ben wel geld kwijt.
Telefoon nummer is nep dus je kunt niemand bereiken, en op de mail krijg je geen reactie.

Reactie Quadrocoptershop.nl:

Door een onjuiste overname van werkzaamheden tijdens de vakantie is klant niet correct geholpen. Inmiddels contact gezocht met de klant en wordt netjes opgelost.

R Brouwer

Na de slechte review kreeg ik een mail van hun of ik mijn review wilde aanpassen.
Ik schreef daarin dat ik dat wel wilde doen maar dat ik eerst mijn geld terug wil hebben.
Maar helaas na...

Ronald Brouwer

Twee weken terug wat besteld op de site en nog steeds niets ontvangen.
Ook nog een mail gestuurd maar ook daar geen antwoord op gekregen.
Gelukkig maar voor aan laag bedrag besteld maar...

Reactie Quadrocoptershop.nl:

Geld is reeds terugbetaald, door ongelukkige samenloop van omstandigheden is bestelling niet goed verlopen. Intern werken we er aan dit niet meer te laten gebeuren.

Savoye Ignace

Geen, deze recensie is verkeerdelijk verstuurd waarvoor mijn excuses.

wi bi

Snelle en persoonlijke service. Ik wilde later wel retourneren en dat ging ook lekker vlot.

HV

Zeer snelle correcte verwerking van de aankoop.

Marco Van der Meer marcobullylover@hotmail.com

Goed en vriendelijke service