8.3/10

Winst BV

Website on overzichtelijk, geen overzicht van bestellingen. En geen track and trace ontvangen. Product was ook niet goed beschreven

Website overzichtelijker maken. Een account tab maken waar alle bestellingen te zien zijn

Stan Degrande

Zeer goede ervaring! Drone was sneller geleverd dan voorspeld!

Geen verbeterpunten!

Chris

Goed contact, aardig, meedenkend en prima service. Altijd snel altwoord

De website zou beter kunnen. Het doet niets af aan de producten en diensten.

Snelle reactie per e-mail, kon product dezelfde dag (na werktijd) af komen halen.

Lastig om specifieke onderdelen te zoeken in de winkel. Bijvoorbeeld "een 3S accu tussen de 1200 en 2200 mAh", zoals dat op de Pricewatch van Tweakers.net kan. Nu kan bij onderdelen alleen op merk geselecteerd worden (dat maakt mij niet uit) of moet ik zoeken op "3s accu" en dan door alles heenscrollen (van 800mah voor mini-quadcopters tot 5000mah voor camera's met wieken).

Marco

Zeer goede en snelle service

Ing

Duidelijk en snelle levering!

Han Slootweg

Ik heb een drone besteld voor de verjaardag voor mijn zoon. De website was helder. Ik heb per mail nog een vraag gesteld en kreeg snel een duidelijke reactie. De drone werd op tijd geleverd en het...

Mark Van Der heide

Heb een yuneec typhoon H besteld. Na een leverproblemen nu vandaag eindelijk binnen gekregen. Wouter heeft me al met al goed geholpen en zelfs voor het ongemak een extra set props toegestuurd. Erg...

Sneller email verkeer en de klant een idee geven dat er alles aan gedaan wordt om een leverprobleem op te lossen. Track en Trace code zou ook wel handig zijn aangezien je dan weet waar je pakketje blijft Het is een behoorlijke uitgave wat je doet en je wil waar voor je geld

C. de Wit

Er werd een ander product van lagere kwaliteit geleverd dan ik had besteld en een deel van de bestelling bleek niet leverbaar. Daarnaast duurde de levering - bijna een week - langer dan je...

Zorg ervoor dat de website accurate gegevens over de producten toont en dat van alle onderdelen in het winkelmandje de exacte levertijd wordt getoond (dus vóórdat de bestelling definitief gemaakt wordt).
Communiceer open en eerlijk. Fouten maken doet iedereen, beter toegeven en corrigeren (+compenseren?) dan eromheen draaien. Zorg ook dat je alle afspraken bevestigt via de e-mail.

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hallo dhr de wit, klopt in deze zijn we veel te laconiek geweest! Excuus hiervoor (nogmaals aangezien dit ook al via de mail uitgebreider is uitgelegd), normaliter is dat niet de standaard van behandeling van klanten.