Heijboer

Vlotte levering. Helaas na twee dagen klein probleem met de drone. Prima opgelost door quadcopter shop, we kregen een nieuwe die het perfect doet. Super srvice.

Prima geen idee

Rick

Op zich prima ervaring, heb oude drone ingeruild voor goede prijs en tegen bijbetaling nieuwe drone besteld. Vondt de levertijd van de nieuw drone wat aan de lange kant (5 weken) maar uiteindelijk... Op zich prima ervaring, heb oude drone ingeruild voor goede prijs en tegen bijbetaling nieuwe drone besteld. Vondt de levertijd van de nieuw drone wat aan de lange kant (5 weken) maar uiteindelijk product in goede staat en naar tevredenhied ontvangen. Status van voorraad op website kan beter want werd meerdere malen als voorradig aangemerkt maar bij navraag was er dus geen voorraad.

Voorraad status op website goed vermelden.

r. notermans

Redelijk maar niet geweldig.

Er ontbrak een essentieel onderdeel; dat gaf ik donderdagochtend VOOR 0700u aan met de mededeling dat ik dat onderdeel uiterlijk dinsdag nodig had; pas op vrijdag zei men actie te gaan nemen en pas... Er ontbrak een essentieel onderdeel; dat gaf ik donderdagochtend VOOR 0700u aan met de mededeling dat ik dat onderdeel uiterlijk dinsdag nodig had; pas op vrijdag zei men actie te gaan nemen en pas maandagmiddag zei men dat onderdeel te gaan versturen met postnl. Dat is echt op het randje van op tijd, omdat iedereen weet dat postnl niet heel erg betrouwbaar meer is. Ook geen excuses gemaakt dat dit zo veel emails en 4 dagen kostte voordat het werd verstuurd. Niet erg prettig.

Mbt het product dat ik daar kocht: aardige quadcopter maar met een fors ontwerpfout: de batterij moet er telkens na 8 minuten vliegen in en uitgeduwd worden met behulp an bijv. twee tangen en de draden van de batterij naar de copter worden dan samengeperst...ik verwacht dat dat onderdeel na enieg weken kapotgaat; kan deze winkel niets aan doen maar is verwacht ik wel een design slordigheid

T. Van der Woude

Zeer prettig!

Neen

Jack

Goede afhandeling van mijn aankoop.

W. Ruesink

Goed bedrijf en als je vragen hebt krijg je ook goeie informatie, maar de website kan beter, en de levering kon beter
van voor 17.00 uur besteld en morgen in de bus. dat is niet waar!! het...
van voor 17.00 uur besteld en morgen in de bus. dat is niet waar!! het artikel was op voorraad maar heb 4 dagen moeten
wachten voor ik het had. heb binnen 4 dagen nog gevraagd waar de bestelling bleef. de track & trace code was de zelfde
bestel dag al bekend. maar ja niet op het post afgeleverd, blijven liggen bij het bedrijf. de maten van de accu's dat die niet bij staan op de website is niet duidelijk zodat je bij navraag nog de verkeerde krijgt. en dan weer moet retoureren en dan weer met overleg weer anderhalve week moet wachten, voor je de bestelling krijgt dit is irietant maar aan het einde ben je dan blij dat je het hebt en materiaal is goed tot nu toe!! wouter doe hier wat aan je geeft goeie informatie kan ook wel eens mis gaan oke. en pas de website aan zoals met de accu's maten geef een hoop ergernis en lever op tijd!!!!! geef een hoop ergernis voor de klant en voor je zelf. kom zeker terug voor als ik weer wat nodig hebt, je wordt eerlijk behandelt maar is jammer dat dit zolang moet duren!!!!!!

ja op tijd leveren en niet beloven vandaag besteld en morgen in de bus mits op voorraad dan.
want artikelen die ik heb besteld was op voorraad, maar niet op tijd geleverd.
zo maak je...
want artikelen die ik heb besteld was op voorraad, maar niet op tijd geleverd.
zo maak je problemen met je klanten

Emile Voets

Vlotte verzending, goede informatie en mooie producten tegen een mooie prijs. Daar werd ik blij van.

Ik vond het prima

Mobiel vriendelijker en vandaag besteld morgen in huis

Marjan van Dam

Artikel besteld. Eerlijke uitleg over de levering. Fijn bedrijf