Walter

Ik wilde een bepaalde drone bestellen. Helaas was deze drone even niet op voorraad. Ik wilde de drone meenemen op vakantie, maar de levertijd zou problemen kunnen geven. Na wat prettig contact via... Ik wilde een bepaalde drone bestellen. Helaas was deze drone even niet op voorraad. Ik wilde de drone meenemen op vakantie, maar de levertijd zou problemen kunnen geven. Na wat prettig contact via de telefoon is de drone toch mooi op tijd geleverd. Bij de drone zaten standaard geen propeller beschermers, maar deze werden toch gratis geleverd en kosteloos nagezonden!

Mathieu

Alles prima , alleen jammer dat de propeller beschermer eigen lijk zelf nog bescherming nodig had , die is heel snel stuk en kost toch 6.5
Euro...

Kraakman / Overdie

Snelle levering en goede hulp bij vragen over het product!

Alexander

Scherpe prijzen. Normaal snelle afhandeling van bestelling. Bij mij was het 1 dag vertraagd maar dat kan gebeuren.

Voor elk product een duidelijke voorraad indicatie.

georges vanclee Tongeren

Beste Mijnheer
Deze quadcopter vlieg zeer mooi ,blijf op hoogte .
Opletten met het starten met gas ,ik zelf vlieg mode 1.
Zijn er nog andere modellen mode 1
...
Beste Mijnheer
Deze quadcopter vlieg zeer mooi ,blijf op hoogte .
Opletten met het starten met gas ,ik zelf vlieg mode 1.
Zijn er nog andere modellen mode 1
Groeten
Georges Vanclee 15/03/1940

levering was ok.

Bon Schramm

Heb kort geleden een aankoop gedaan,welke helaas mankementen vertoonde.Na berichtgeving het produkt teruggestuurd,maar
verder hierover nog niets mogen vernemen!
Aankoop datum 8 mei,dus...
verder hierover nog niets mogen vernemen!
Aankoop datum 8 mei,dus zou graag de bevindingen,herstel cq een nieuw produkt mogen
ontvangen.

Communicatie verloopt wat moeizaam,niet als er vragen over het produkt zijn,maar als het produkt
gekocht is,de nazorg!

Deroo David

Bestelling gedaan. Alles in orde en goed verlopen. Alle documenten ontvangen.

Nee, alles prima.

Huub

Heel tevreden komt afspraken accuut na !

Bart Bosman

Via Marktplaats.nl uitgekomen bij de Quadcopter-shop. Via zijn eigen site de drone besteld en dit verliep allemaal perfect en voorspoedig. De drone kwam keurig op tijd en volgens afspraak na één... Via Marktplaats.nl uitgekomen bij de Quadcopter-shop. Via zijn eigen site de drone besteld en dit verliep allemaal perfect en voorspoedig. De drone kwam keurig op tijd en volgens afspraak na één werkdag bij mij thuis. Hij was goed verpakt en had geen kans om kapot te gaan. Een dag later ook keurig netjes de factuur via de mail ontvangen. Al met al prima service en voorwaarden!

Geen, ga zo door en blijf de klant voorop zetten dan ga je het lang volhouden