Ron de Jong

Accu's besteld voor de E58 maar die stonden op backorder.Voordat de accu's binnen waren besloten een nieuwe drone de E520 te bestellen die nog op voorraad stond. Bleek na een paar dagen toch niet op... Accu's besteld voor de E58 maar die stonden op backorder.Voordat de accu's binnen waren besloten een nieuwe drone de E520 te bestellen die nog op voorraad stond. Bleek na een paar dagen toch niet op voorraad te zijn. Omdat ik niet wilde wachten in overleg voor drone gekozen die op voorraad was. Daarnaast de accu's die nog op backorder stonden kunnen inruilen voor accu's van de nieuwe drone. Hoewel ik eigenlijk een paar euro duurder uit was heb ik dit niet hoeven betalen. Ik had echt het gevoel dat de klant nog koning is. Bedankt voor de super service.

Geen verbeterpunten

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Vragende mensen zijn altijd te helpen, Ron. Dank voor je review! Bij ons staat de klant op 1.

jacob herrema

zou het niet weten

Ron

Paar weken geleden 2 accu’s besteld voor de E58. Waren niet op voorraad dus moest ik op wachten. In die paar weken besloten een nieuwe Drone te kopen. Ik ging voor de E520. Deze leek op voorraad... Paar weken geleden 2 accu’s besteld voor de E58. Waren niet op voorraad dus moest ik op wachten. In die paar weken besloten een nieuwe Drone te kopen. Ik ging voor de E520. Deze leek op voorraad maar helaas bleek dit toch niet zo te zijn. In overleg besloten een andere Drone te kopen. Ik had de 2 accu’s die ik besteld had niet meer nodig dus heb ik twee accu’s van de nieuwe Drone erbij genomen. Hoewel ik enkele euro’s duurder uit was hoefde ik dit niet bij te betalen vanwege het niet op voorraad zijn van de E520. Bedankt voor de zeer goed service. Soms blijkt de klant toch nog koning te zijn

Floris

Prima gegaan met advies en bestelling

nvt

Patrick Jacobs

Info opgevraagd en een zeer fijne mail terug gekregen met de info die ik wou

Geen.

Oscarieto

Drone binnen week geleverd. Met extra batterij. Prima.

Bianca Arendsen

Snelle correcte nette levering

J vV

Top

N. V. T

Bart De Neve

Uitstekende service

Wim Feij

Zeer goede service. Goede inruilprijzen.
Vriendelijk. Afspraken super.

Geen.

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Wim bedankt voor de mooie review!