Dirk Coryn

Vlotte afhandeling van mijn bestelling en direct respons op mijn gestelde vragen. Top ! 👍👍👍

Hans Lodder

Heel goed

H

Quadcoptershop is een eerlijk bedrijf waar je voor niet te veel geld een leuke drone kan kopen. Zelf heb ik de F210 3d gekocht.
Kan nog niets zeggen over de vliegeigenschappen van de Drone....
Kan nog niets zeggen over de vliegeigenschappen van de Drone. (nog geen tijd gehad)

Ging fout bij postNL. Pakket was verdwenen op locatie. Door een aantal keer heen en weer te mailen heeft Quadcopter-Shop een nieuwe verstuurd. Deze kwam wel binnen 1 dag aan. Door dit probleem had... Ging fout bij postNL. Pakket was verdwenen op locatie. Door een aantal keer heen en weer te mailen heeft Quadcopter-Shop een nieuwe verstuurd. Deze kwam wel binnen 1 dag aan. Door dit probleem had mijn pakket dus een vertraging van 2 weken. Dit was verder wel correct afgehandeld. Misschien een tip voor de verkopen. Reken iets geld voor versturen. Hierdoor is het pakket wel verzekerd (t/m 500 euro) . Maar goed.

Paulien

Uitstekend

Nvt

H.v.Tilburg

Alles keurig op tijd ontvangen, netjes verpakt ,communicatie met deze shop meer dan goed.Micro sd kaart was er niet bij bestellinbg werd dag later netjes nagstuurd kreeg overal bericht over,.Factuur... Alles keurig op tijd ontvangen, netjes verpakt ,communicatie met deze shop meer dan goed.Micro sd kaart was er niet bij bestellinbg werd dag later netjes nagstuurd kreeg overal bericht over,.Factuur werd ook netjes als extra gemaild. Absoluut een aanrader,zou bijna zeggen een ouderwetse klant vriendelijke winkelier als voor de internet tijd.HULDE.

kok

Prima en snelle levering

Marc

Na het plaatsen van mijn bestelling werd het product onbeschadigd en snel geleverd. Een goede prijs en alles werkt! Super blij mee! In de toekomst ga ik hier misschien wel weer bestellen! Bedankt... Na het plaatsen van mijn bestelling werd het product onbeschadigd en snel geleverd. Een goede prijs en alles werkt! Super blij mee! In de toekomst ga ik hier misschien wel weer bestellen! Bedankt medewerkers van Quadcopter-shop.nl!

Bosson

Snel en vlot antwoord op vragen.
Vlugge levering

Pepijn

Top service! Snelle levering en snelle reactie op de mail. Ik zeg doen!