Pepijn

Top service! Snelle levering en snelle reactie op de mail. Ik zeg doen!

Almar

Zeer tevreden. Snelle afhandeling en verzending plus snelle reactie op vragen via de mail

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hallo Almar,

We zien dat je het order verloop maar 3 sterren geeft. Wat kunnen we hieraan verbeteren? Hoor het graag.
Quadcopter-shop.nl

Kathleen Van Snick

Hele positieve ervaring! Kreeg (zeer) snel info en extra uitleg via mail!

Ik vermoed dat er veel info op site staat, maar als quadcopter-leek, begrijp je dat gewoon niet allemaal.
Tip: beter beheren wat op stock is en wat niet.

Hannes Tukker

Slecht,levering is prima.maar als je contact wil op nemen is waarderloos,email geen antwoord terug wacht al 2 weken op antwoord via de mail.de telefoon wordt ook nooit geantwoord.bestellen op de...

Klantenservice,bereikbaarheid,alles behalve levering

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hallo Hannes,

We hebben de dag na jouw mailtje, gereageerd met een mail. Kijk aub na of deze in je spam box zit. Daarnaast heb je inderdaad gebeld. We hebben je vervolgens ENKELE malen terug gebeld, hier werd niet op gereageerd. We hebben je zojuist nogmaals een mail gestuurd. We horen dan ook graag hoe we je kunnen helpen.

H.B

Ik raad het zeker aan. Je word goed geinformeerd en denken zeker mee. Mijn drone heeft een mankement wat voor kan komen maar ze doen er alles aan op dit op te lossen. In 1 woord TOP

S Mendes

Snel geleverd. En product precies wat ik ervan verwacht had en mooie prijs.

Hans

Goede voorlichting en behulpzaam.

doet er niet toe

Prima.

Johan Jansen

Keurige service en prijs.

Jos

Nadat ik voor de zekerheid afterparty had gekozen uiteindelijk ruim tevreden met de levering. Product is prima afgeleverd en werkt naar behoren. Min punten bij deze bestelling waren de vertraging...

Let goed op bij afterpay dat het betalings verzoek pas wordt geactiveerd na aflevering van het pakket.