Sander Van Steekelenburg

Wisselend

Duidelijk aangeven wat de status van de verpakking is.

Jeroen

Prima. Duidelijke website en snelle reacties.

Jos Schouten

Positief! Ter zake kundig en persoonlijk.

Tot nu toe geen verbeterpunten te melden.

Sam de Man

Een ‘refurbished drone’ gekocht, type DJI Spark (fly more combo) stond echter bij het product dat ik 2 batterijen geleverd zou krijgen, maar kreeg er maar één geleverd helaas (en dat terwijl er... Een ‘refurbished drone’ gekocht, type DJI Spark (fly more combo) stond echter bij het product dat ik 2 batterijen geleverd zou krijgen, maar kreeg er maar één geleverd helaas (en dat terwijl er éigenlijk bij de fly more combo 3 batterijen geleverd horen te worden. Dat was wel even een flinke domper. Helemaal gezien een nieuwe batterij voor deze drone nieuw €50 kost!

Ik ben nog in contact met ze over het ontbreken van de tweede batterij, maar heb er het volste vertrouwen in dat dat goedkomt / een foutje van ze was wellicht en dat deze nog wordt nageleverd.... Ik ben nog in contact met ze over het ontbreken van de tweede batterij, maar heb er het volste vertrouwen in dat dat goedkomt / een foutje van ze was wellicht en dat deze nog wordt nageleverd. Verder top service! Denk dat ik gewoon per ongeluk pech heb gehad met het ontbrekende onderdeel.

Reactie Quadcopter-shop.nl:

We hebben de drone gecontroleerd en hebben toch echt 2 accu's toe gestuurd. Daarnaast geef je aan dat er normaal 3 accu's bij horen. We schrijven uitdrukkelijk hoeveel accu's er geleverd worden. Dit... We hebben de drone gecontroleerd en hebben toch echt 2 accu's toe gestuurd. Daarnaast geef je aan dat er normaal 3 accu's bij horen. We schrijven uitdrukkelijk hoeveel accu's er geleverd worden. Dit staat duidelijk onderaan de product pagina vermeld.

rene peeters

Super

nee

Hans Dalhuisen

Gewoon goed

Rick Terweij

Perfect bedrijf. Een goede kope quad gekocht van 80euro, ik had hem binnen 2 dagen binnen en het werkt perfect

Ik heb geen tips

Joep vlaar

Niet wat ik verwacht had

Voeg meer reserve onderdelen toe. Ik had mijn drone net een half uur, en hij deed iets fout, toen viel hij uit de lucht en braken de beschermstukjes voor de proppellors gelijk af, en verbogen de... Voeg meer reserve onderdelen toe. Ik had mijn drone net een half uur, en hij deed iets fout, toen viel hij uit de lucht en braken de beschermstukjes voor de proppellors gelijk af, en verbogen de proppellors zelf ook heel snel. De batterij valt er met een kleine botsing gelijk uit en zit dus niet goed vast. Nu gaat mijn drone als ik hem aanzet niet meer naar beneden. Hij gaat naar boven en de controles werken niet meer.

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hallo Joep, dank voor je review.
We hebben over je klacht geen mail of belletje gehoord of gezien. We helpen je dan ook graag. Laat het ons even aub weten.

Guido Hamels

Op een technische vraag over een aangekocht product kreeg ik na 6 dagen nog steeds geen antwoord terwijl mijn vraag wel geregistreerd werd.

Ontoereikende technische gegevens

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hallo Guido, dank voor je review. Deze mail hebben we helaas niet ontvangen.
Graag deze nogmaals sturen aub. Dan kunnen we deze beantwoorden. We hebben je ook al een verzoek per mail gestuurd.

Sebastiaan Bruijnzeels

Zeer snelle verzending en scherpe prijzen

gewoon goed!