Marco

Zeer goede en snelle service

Ing

Duidelijk en snelle levering!

Han Slootweg

Ik heb een drone besteld voor de verjaardag voor mijn zoon. De website was helder. Ik heb per mail nog een vraag gesteld en kreeg snel een duidelijke reactie. De drone werd op tijd geleverd en het... Ik heb een drone besteld voor de verjaardag voor mijn zoon. De website was helder. Ik heb per mail nog een vraag gesteld en kreeg snel een duidelijke reactie. De drone werd op tijd geleverd en het pakket kon tijdens verzending worden gevolgd.

Mark Van Der heide

Heb een yuneec typhoon H besteld. Na een leverproblemen nu vandaag eindelijk binnen gekregen. Wouter heeft me al met al goed geholpen en zelfs voor het ongemak een extra set props toegestuurd. Erg... Heb een yuneec typhoon H besteld. Na een leverproblemen nu vandaag eindelijk binnen gekregen. Wouter heeft me al met al goed geholpen en zelfs voor het ongemak een extra set props toegestuurd. Erg netjes. Ik ben tevreden

Sneller email verkeer en de klant een idee geven dat er alles aan gedaan wordt om een leverprobleem op te lossen. Track en Trace code zou ook wel handig zijn aangezien je dan weet waar je pakketje... Sneller email verkeer en de klant een idee geven dat er alles aan gedaan wordt om een leverprobleem op te lossen. Track en Trace code zou ook wel handig zijn aangezien je dan weet waar je pakketje blijft Het is een behoorlijke uitgave wat je doet en je wil waar voor je geld

C. de Wit

Er werd een ander product van lagere kwaliteit geleverd dan ik had besteld en een deel van de bestelling bleek niet leverbaar. Daarnaast duurde de levering - bijna een week - langer dan je... Er werd een ander product van lagere kwaliteit geleverd dan ik had besteld en een deel van de bestelling bleek niet leverbaar. Daarnaast duurde de levering - bijna een week - langer dan je tegenwoordig mag verwachten bij een product op voorraad (ik verwacht van een Nederlandse webshop dat het product de eerstvolgende werkdag bij de pakketdienst wordt aangeboden). Bij communicatie over de verkeerde levering kreeg ik onduidelijke en onbetrouwbare informatie.
Het bleek dat fabrikant WLtoys de benaming van de verschillende uitvoeringen van de Q303 heeft gewijzigd sinds de eerste introductie. Die wijziging is bij Quadcopter-shop niet doorgevoerd, waardoor op de geleverde doos weliswaar de productcode van de bestelde uitvoering prijkt, maar de inhoud heel anders is dan op de website wordt beschreven.
Uiteindelijk heb ik het geheel teruggestuurd en heb ik mijn geld teruggekregen. Quadcopter-shop heeft daarbij ook netjes mijn verzendkosten vergoed. Ik kreeg echter geen bevestiging van ontvangst en voordat het geld werd teruggestort moest ik er ook weer een keer achteraan mailen. Misschien ben ik ongeduldig (of verwend door de snelle service van Bol.com, Coolblue, enz.), maar het ging voor mij allemaal wat te laconiek.

Zorg ervoor dat de website accurate gegevens over de producten toont en dat van alle onderdelen in het winkelmandje de exacte levertijd wordt getoond (dus vóórdat de bestelling definitief gemaakt... Zorg ervoor dat de website accurate gegevens over de producten toont en dat van alle onderdelen in het winkelmandje de exacte levertijd wordt getoond (dus vóórdat de bestelling definitief gemaakt wordt).
Communiceer open en eerlijk. Fouten maken doet iedereen, beter toegeven en corrigeren (+compenseren?) dan eromheen draaien. Zorg ook dat je alle afspraken bevestigt via de e-mail.

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hallo dhr de wit, klopt in deze zijn we veel te laconiek geweest! Excuus hiervoor (nogmaals aangezien dit ook al via de mail uitgebreider is uitgelegd), normaliter is dat niet de standaard van... hallo dhr de wit, klopt in deze zijn we veel te laconiek geweest! Excuus hiervoor (nogmaals aangezien dit ook al via de mail uitgebreider is uitgelegd), normaliter is dat niet de standaard van behandeling van klanten.

Elswout B V

Geen goede ervaring met dit bedrijf, slecht bereikbaar en reageert niet op mails

moet beter telefonisch bereikbaar zijn of de mail beantwoorden

Drone gekocht waarvan een batterij niet goed is, gebeld en gemaild men reageert niet

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Klant gecontacteerd op het moment dat wij telefonisch bereikbaar zijn nl : Maandag tot en met Vrijdag 17:30 - 20:30 (uitgezonderd van feestdagen)
Andere tijden zijn we wel bereikbaar via mail,...
Andere tijden zijn we wel bereikbaar via mail, vandaar dat de klant geen reactie via telefoon kreeg. Klant belde namelijk overdag. Accu is onder garantie vervangen.

Verschoor

Goed advies, alleen jammer dat als klant een set extra propellers bestelt, er niet even wordt gezegd dat er al een set reserve , standaard bij zitten.
Verder tervreden met produkt .

Paul

Prima. Goede communicatie, snelle levering.

van den Bos

Goed en snelle levering.

vermeld de aanschaf van batterijen voor de besturing van de quadrotor

Venema

Een quadcopter betseld en keurig de volgende dag al afegeleverd