Hugo Reinders

Volgens mijn niet nodig

j.ten veen

Snel en vlot geleverd

Erik

Ik heb hele goede ervaringen met de Quadcopter-shop.nl. Ik werd vriendelijk geholpen zowel bij de aankoop als de inruil van de oude drone, waarbij een faire inruilprijs werd gegeven.

D-Vision GCV

Zeer goed. Snelle afhandeling en mailing

Leo Bols

Goed! Lees meer hieronder

nee niet echt! mijn bestelling liet wel heel lang op zich wachten, ik denk dat niet iedereen daarmee gediend is... nadat ik info vroeg per mail kreeg ik onmiddelijk antw via tel. dank u daarvoor

Pieter

Prima informatie over de Mavic gehad, geleverd binnen de beloofde termijn!

Er zijn op de site wel een paar verbeterpuntjes maar die heb ik al doorgegeven

J.A. de Buck

Een goede inruilprijs voor mijn configuratie gekregen !
Bestelling van mijn nieuwe copter nam wat tijd in beslag , 3weken, helaas liet de leverancier iedereen lang wachten.
Maar...
Een goede inruilprijs voor mijn configuratie gekregen !
Maar uiteindelijk was het het wachten waard.
Zeer tevreden over quadcoptershop.nl
bedankt Wouter.

Via WhatsApp regelmatig kunnen vragen over de stand van zaken,

B. Meerhof

Maandag besteld Dinsdag in huis

sjaak Dhr. simons

Goede en snelle levering

---

D Timmerman

Ik had een drone besteld en toen ik hem kreeg was de doos van de drone zelf al open en de doos van de drone was ook beschadigt en lag de gebruiks aanwijzing los in de doos waarin hij verzonden was... Ik had een drone besteld en toen ik hem kreeg was de doos van de drone zelf al open en de doos van de drone was ook beschadigt en lag de gebruiks aanwijzing los in de doos waarin hij verzonden was de drone was volgens mij nog in nieuwe staat alleen ik vond het wat raar dat de doos open was van de drone toen ik de drone wou kopen stond er niet veel info bij maar dat heb ik gevraagt via een online chat en ze hebben het meteen aangepast op de site het werkt geweldig zo'n online chat