Jack

Goede afhandeling van mijn aankoop.

W. Ruesink

Goed bedrijf en als je vragen hebt krijg je ook goeie informatie, maar de website kan beter, en de levering kon beter
van voor 17.00 uur besteld en morgen in de bus. dat is niet waar!! het...
van voor 17.00 uur besteld en morgen in de bus. dat is niet waar!! het artikel was op voorraad maar heb 4 dagen moeten
wachten voor ik het had. heb binnen 4 dagen nog gevraagd waar de bestelling bleef. de track & trace code was de zelfde
bestel dag al bekend. maar ja niet op het post afgeleverd, blijven liggen bij het bedrijf. de maten van de accu's dat die niet bij staan op de website is niet duidelijk zodat je bij navraag nog de verkeerde krijgt. en dan weer moet retoureren en dan weer met overleg weer anderhalve week moet wachten, voor je de bestelling krijgt dit is irietant maar aan het einde ben je dan blij dat je het hebt en materiaal is goed tot nu toe!! wouter doe hier wat aan je geeft goeie informatie kan ook wel eens mis gaan oke. en pas de website aan zoals met de accu's maten geef een hoop ergernis en lever op tijd!!!!! geef een hoop ergernis voor de klant en voor je zelf. kom zeker terug voor als ik weer wat nodig hebt, je wordt eerlijk behandelt maar is jammer dat dit zolang moet duren!!!!!!

ja op tijd leveren en niet beloven vandaag besteld en morgen in de bus mits op voorraad dan.
want artikelen die ik heb besteld was op voorraad, maar niet op tijd geleverd.
zo maak je...
want artikelen die ik heb besteld was op voorraad, maar niet op tijd geleverd.
zo maak je problemen met je klanten

Emile Voets

Vlotte verzending, goede informatie en mooie producten tegen een mooie prijs. Daar werd ik blij van.

Ik vond het prima

Mobiel vriendelijker en vandaag besteld morgen in huis

Marjan van Dam

Artikel besteld. Eerlijke uitleg over de levering. Fijn bedrijf

Vlieger

Ik heb een goede ervaring gehad met Quadcopter, ze hebben mijn bestelling snel verwerkt

Gerard

Goede service, omdat het bestellen via de website niet lukte werd ik keurig gebeld!!!

Martijn

Goede en snelle communicatie

Aangeven welke accessories nodig zijn om het product werkend te krijgen (zoals batterijen)

Ton

Goede service, snelle reactie terug via mail.
Perfecte en snelle levering.

Chris

Goede service! En goede drones.

De website mag wat moderner