J Pul

Werkt na behoren niks op aan te merkwn

Dick

Reacties komen soms vrij laat.

sneller reageren op mail en meer info als product besteld moet worden wanneer dan ongeveer de levertijd is.

Luuk

Enorm fijne site, goede klantvriendelijkheid, snelle levering. Overal een top service! Kon al snel vliegen met mijn drone!

Ik heb geen verbeterpunten

Marij v Helbeek

Betrouwbaar, snelle levertijd en persoonlijke benadering.
Heel prettig om 1op1 advies te krijgen over de mogelijkheden op het gebied van drones.
Heb ook veel gehad aan de duidelijke blogs...
Betrouwbaar, snelle levertijd en persoonlijke benadering.
Heb ook veel gehad aan de duidelijke blogs op de website.

Ga zo door

Daniel Rozmus

After small misunderstanding everything solved very quick through WhatsApp. Delivery from the shop’s stock very quick. Just backorder can be little tricky.

More info in case of backorder ?

Jan Pottjewijd

Na “slechte” beoordeling is er snel geschakeld

Tickets checken

Jan Pottjewijd

Verkopen snel, reactie op tickets traag

Lever wat er in de omschrijving staat

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hallo Jan, we hebben dit bericht gemist. Jammer dat je daarop vervolgens maar liefst 2 slechte reviews stuurt. Als je ons even een mail had gestuurd (naar info@quadcopter-shop.nl) hadden we sneller... Hallo Jan, we hebben dit bericht gemist. Jammer dat je daarop vervolgens maar liefst 2 slechte reviews stuurt. Als je ons even een mail had gestuurd (naar info@quadcopter-shop.nl) hadden we sneller kunnen reageren. Iets over het hoofd zien is dan ook menselijk. Natuurlijk is het geen excuus dat we het niet gezien hadden.
De accu sturen we morgen toe.

R. van Eijk

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hallo, u geeft voor info site en verloop order en de aftersales een 6? Waarom zo laag? We horen graag wat feedback. Dank! Team Quadcopter-shop.nl

hidde Groenewegen

Goeie communicatie

Meer duidelijkheid over leveringen

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hallo Hidde, we hebben je tijdens het proces op de hoogte gehouden nadat dit werd gevraagd in de mailing. Dat dit lever proces langer heeft geduurd dan verwacht kunnen wij helaas niks aan doen... Hallo Hidde, we hebben je tijdens het proces op de hoogte gehouden nadat dit werd gevraagd in de mailing. Dat dit lever proces langer heeft geduurd dan verwacht kunnen wij helaas niks aan doen (levering zijn nu door de corona crisis trager dan normaal bij bestelling bij onze Aziatische leveranciers). Daarnaast geeft je een 4 voor bestelgemak? Kun je dit onderbouwen aub? Aangezien we hier niks over gehoord hebben. Dank

Tinus

Goede ervaring snelle levering en alles compleet.

Als ik dan toch iets moet zeggen. Bij zoeken naar drome E512S krijgt je de lijkt die aangeeft dat 2 accu gratis is. Alleen dat klopt niet. Zou tekst aanpassen vandaar geen 5 sterren