Michel Lapré

Behulpzaam en betrouwbaar.

Laurens Kroese

Fijne en correcte afhandeling, drone ingeruild en een nieuwe weer gekocht.

Prima gewoon zo doorgaan

Kees

Ik ben tevreden: snelle en nette levering va postnl

Geen.

Tim Poff

Uitstekend

Michel Klein Overmeen

Goede communicatie, service en uitleg. Ook hulp en uitleg. Het bestelde product kwam heel aan maar wel in een een verfomfaaide buitendoos. Het leek of de set open was geweest maar dat zal... Goede communicatie, service en uitleg. Ook hulp en uitleg. Het bestelde product kwam heel aan maar wel in een een verfomfaaide buitendoos. Het leek of de set open was geweest maar dat zal waarschijnlijk zijn geweest om de werking van het product te controleren. Wel jammer dat de batterij in de doos na testen niet netjes terug is gegaan in het bewaarzakje wat er ook niet meer bij zat.

Netter herverpakken en de post vragen om beter met de spullen om te gaan.

Cassiman Griet

Niet tevreden

Materiaal is niet duurzaam

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hallo Griet, We hebben al reeds gemaild. Helaas zijn drones niet gemaakt om tegen een muur te vliegen. Daar kunnen ze helaas niet tegen. We hebben je zelfs reparatie aangeboden, maar daar is geen... hallo Griet, We hebben al reeds gemaild. Helaas zijn drones niet gemaakt om tegen een muur te vliegen. Daar kunnen ze helaas niet tegen. We hebben je zelfs reparatie aangeboden, maar daar is geen gehoor aan gegeven.

Marco Van Gent

Goede website, makkelijk bestellen en prima (snelle) levering.

Noel Varga

Goede service en werd vriendelijk verder geholpen.

Levertermijn niet heel nauwkeurig indien niet op voorraad.

Cornelis

Verleden jaar een drone gekocht, vanwege fysieke problemen drone na een jaar terug gebracht, mooie prijs terug gekregen, fijne service, deze drone winkel is een aanrader!!

Geen88

Reinier van der Sandt

Tja, Mijn kwart kop ter is gerepareerd maar…

Ik heb gewoon niet het onderdeel gekregen wat ik nodig had, het leek er op maar het was niet het zelfde, ik heb het gedemonteerd en aan mijn eigen kwart kop ter

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hi reinier, we zien dat je een arm hebt besteld? Je kunt het onderdeel nog altijd retour sturen als je er niet content mee bent. We zien dit commentaar ook pas voor het eerst. We hebben nl geen... hi reinier, we zien dat je een arm hebt besteld? Je kunt het onderdeel nog altijd retour sturen als je er niet content mee bent. We zien dit commentaar ook pas voor het eerst. We hebben nl geen mailtje of belletje ontvangen van je.
We horen graag van je.