dennis

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hi dennis, dank voor je review. We zien dat je een 2 op de 5 geeft voor klant vriendelijkheid. Waar komt deze "lage" score vandaan? horen graag jouw feedback.

Marith

Drone geleverd binnen aangegeven tijd. Drone is super. Nog beter voor de kids dan verwacht.

Jarlet

Ik heb de Eachine EX5 drone besteld bij quadcopter-shop.nl. na 2 dagen het product ontvangen maar niet tevreden helaas. De drone is [waarschijnlijk] verkeerd geproduceerd want de batterijen passen... Ik heb de Eachine EX5 drone besteld bij quadcopter-shop.nl. na 2 dagen het product ontvangen maar niet tevreden helaas. De drone is [waarschijnlijk] verkeerd geproduceerd want de batterijen passen niet. Heb een test vlucht gedaan en ben verbaasd over de kwaliteit van vliegen. Hij is erg stabiel en heeft leuke functies zoals follow me, orbit, route maker etc. Erg makkelijk te besturen alleen helaas na de vlucht was het niet mogelijk om van accu te wisselen.

Verder was de communicatie met dit bedrijf goed, vriendelijk en de bestelling was er snel.

Het product ontvangen na 2 dagen, maar de Eachine EX5 drone viel tegen. De batterijen passen niet in de drone want die zitten te strak tegen de binnenkant van de body waardoor de batterij er bijna... Het product ontvangen na 2 dagen, maar de Eachine EX5 drone viel tegen. De batterijen passen niet in de drone want die zitten te strak tegen de binnenkant van de body waardoor de batterij er bijna niet uit is te krijgen zonder iets te beschadigen.

Verder stond er op de website vermeld dat de drone een 4K camera zou hebben op 25fps, maar dit bleek 720P op 20fps. De foto's zijn wel mooi als je niet te ver weg vliegt van je wifi connectie. Ik ben verder erg tevreden over de snelheid van de levering.

Jordy

Duidelijke communicatie zeer tevreden

Niks

Vincent Guldenaar

Makkelijk en snel kunnen bestellen

COSTA KEEREN

UITMUNTEND

GEEN

Reactie Quadcopter-shop.nl:

dank voor de review costa! Veel plezier met je mavic 3 thermal.

Rob Uittenbogaard

Duidelijke mailing, mooie demo/video uitleg, mooie producten

De uiteindelijke verzending liet even een paar dagen langer op zich wachten dan uit de 1e mailing leek? Maar geen ergenis, alleen spanning om dit product te ontvangen.

De handleiding van...

De handleiding van de Heron is niet uw product en uw engelse vertaling. Echter, u zou deze zelf eens kunnen nalezen en in een extra A4'tje op diverse punten meer uitleg kunnen geven, sommige zinnen zijn echt verwarrend?

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hi rob, dank voor de review. We nemen jouw feedback mee.

Siddharth Parida

It was great to order from your company.

Images for some products were not present. The descriptions were also missing for certain items. Other than that the website is good.

Gerben

Aankoop gedaan van een dji mini 4 pro
En verkoop van mijn dji mini 3 pro.

Dji mini 4 pro werd met wat vertraging geleverd i.v.m Carnaval.
Geen problemen mee.

Testen...
Aankoop gedaan van een dji mini 4 pro
En verkoop van mijn dji mini 3 pro.

Dji mini 4 pro werd met wat vertraging geleverd i.v.m Carnaval.
Geen problemen mee.

Testen van mijn mini 3 pro duurde wat langer i.v.m slecht weer.
Na een paar dagen bericht gekregen dat alles in orde was en de maandag uitbetaald zou worden.

Dinsdag ochtend stond het bedrag netjes op de rekening.

N. A.

Heel aardige verkoper. Betrouwbaar

Geen verbeterpunten

Reactie Quadcopter-shop.nl:

dank voor de review, hopelijk bevalt de gekochte drone.