PZC

jan prince

De bezorging lijkt nergens op en de klachten afdeling maakt er van af door te zeggen de bezorger is ziek.
ik ben ook wel eens ziek maar de betalingen en mijn verplichtingen gaan gewoon door.het is nu zaterdag 10 uur en geen krant
leuk weekend

Mario

Fijn dat ik als jarenlange abonnee 400 euro in het jaar mag betalen, terwijl een proefabonnementje slecht 50 euro is.
Beter de trouwe klanten eens wat toe schuiven ipv goedkope proef...
Beter de trouwe klanten eens wat toe schuiven ipv goedkope proef abonnementen uit de delen aan mensen die enkel uitzijn op goedkoop de krant te lezen en na drie maand weer opzeggen om naar de volgende krant te gaan.

Dorothee

PZC onderscheidt zich zeker van andere kranten. Proefabonnement van 3 weken, na eerste week niets ontvangen een bericht gedaan, zou in orde komen. 2e week nog geen krant, weer een bericht gedaan.... PZC onderscheidt zich zeker van andere kranten. Proefabonnement van 3 weken, na eerste week niets ontvangen een bericht gedaan, zou in orde komen. 2e week nog geen krant, weer een bericht gedaan. Wederom excuses en het zou nu goed komen. Nog steeds niets ontvangen, weer een bericht met daarin de mededeling om er misschien maar mee te stoppen. Dat hebben ze dus ook meteen gedaan. Vreemde manier van klanten werven.

Bas de Bat

Er is geen pers vrijheid meer in Nederland de pers is bang om iets op te schrijven kom dus niet met abonnementen

John Minnaard

Wij trekken met de camper als gepensioneerde door Europa en daaron lees ik digitaal.
Wat is mis is dat men het weer met temperaturen in Europa geschrapt heeft.
Zou vooe de PZC een kleine...
Wat is mis is dat men het weer met temperaturen in Europa geschrapt heeft.
Zou vooe de PZC een kleine moeite zijn het opnieuw in de weerrubriek te plaatsen en voor ons opnieuw een genot.

M.Quataert

Al weken de PZC niet op tijd ontvangen,de bezorger kan hier niets aan doen want hij heeft regelmatig 4 wijken om rond te brengen omdat er geen personeel is.Klagen heeft geen enkele nut want er... Al weken de PZC niet op tijd ontvangen,de bezorger kan hier niets aan doen want hij heeft regelmatig 4 wijken om rond te brengen omdat er geen personeel is.Klagen heeft geen enkele nut want er veranderd niets

J. Vermeulen

Vandaag 08 december 2018 voor de zoveelste keer geen krant ontvangen. Wat stelt een abonnement nog voor??
Ik ben er helaas steeds meer van overtuigd dat ik er verstandig aan heb gedaan mijn abonnement op te zeggen. Tegoedbon uitprinten om krant bij winkel ter plaatse op te halen is niet de oplossing PZC: gewoon de krant nabezorgen, dat zouden jullie moeten doen. Dat het moeilijk is bezorgers te vinden, geloof ik graag, maar slechte service en toch het volle pond vragen gaat niet samen!!
Een hoogst ontevreden abonnee uit Sluis.

Elke week wel een keer geen krant.
Stuur je een bericht krijg je een standaard antwoord terug waar je niets mee kunt.

j van der reijden

Ik ben verplicht telefonisch wijzigingen door te geven. (men staat zo'n 5 tot 10 minuten in de wacht, en dat tikt aan!)Men weigert email verzoeken te honoreren, belachelijk, vandaar mijn negatieve... Ik ben verplicht telefonisch wijzigingen door te geven. (men staat zo'n 5 tot 10 minuten in de wacht, en dat tikt aan!)Men weigert email verzoeken te honoreren, belachelijk, vandaar mijn negatieve berichten

Marianne Faes

Verschrikkelijk!!!! deze week al 3keer geen krant bezorgd!!!!!!!!!!
Iedere dag bijna gebeld krijg je als antwoord mevrouw u kunt de krant digitaal lezen!!!
Mijn man is 78jaar en komt...
Verschrikkelijk!!!! deze week al 3keer geen krant bezorgd!!!!!!!!!!
Mijn man is 78jaar en komt nooit aan de computer!!!!! HOPELOOS!!! vanmiddag half2 en nog geen krant!!
boekhandel???? alles uitverkocht!!! zitten we daar al 3dagen zonder krant!! schandalig!!