PZC

John Minnaard

Wij trekken met de camper als gepensioneerde door Europa en daaron lees ik digitaal.
Wat is mis is dat men het weer met temperaturen in Europa geschrapt heeft.
Zou vooe de PZC een kleine...

M.Quataert

Al weken de PZC niet op tijd ontvangen,de bezorger kan hier niets aan doen want hij heeft regelmatig 4 wijken om rond te brengen omdat er geen personeel is.Klagen heeft geen enkele nut want er...

J. Vermeulen

Vandaag 08 december 2018 voor de zoveelste keer geen krant ontvangen. Wat stelt een abonnement nog voor??
Ik ben er helaas steeds meer van overtuigd dat ik er verstandig aan heb gedaan mijn...

Elke week wel een keer geen krant.
Stuur je een bericht krijg je een standaard antwoord terug waar je niets mee kunt.

j van der reijden

Ik ben verplicht telefonisch wijzigingen door te geven. (men staat zo'n 5 tot 10 minuten in de wacht, en dat tikt aan!)Men weigert email verzoeken te honoreren, belachelijk, vandaar mijn negatieve...

Marianne Faes

Verschrikkelijk!!!! deze week al 3keer geen krant bezorgd!!!!!!!!!!
Iedere dag bijna gebeld krijg je als antwoord mevrouw u kunt de krant digitaal lezen!!!
Mijn man is 78jaar en komt...

Wat bezorging betreft, zeer slecht, al sinds een week geen krant ontvangen, 3 kwartier aan de telefoon gezeten, formulier ingevuld, en nog niets opgelost.

Yvonne Miedema

Als patiente met vasculaire dementie lees ik de krant van A tot Z. Zo houd ik mijn hersens scherp. Ik raad het iedereen aan met beginnende dementie.

Bezem

Niets, totaal niets.

H Van Rees

In deze negatieve tijd brengt de PZC ook veel positief nieuws van mensen naar voren. Ben ik het mee eens.