Service
Info over verloop bestelling

ELLA gottschalk

Meer grote maten

Cfh Eeckelaerts

Info ivm de maten in werkelijkheid

Mevr Jacqueline Mulders

Makkelijk en snel, veel keus.

Snelle levering en verwerking van retour.

Als je resultaten filtert en je klikt een filter aan, kun je niet meteen ook een tweede filter selecteren. Dan springt het eerst terug naar resultaten en dan moet je opnieuw filteren. Dat is... Als je resultaten filtert en je klikt een filter aan, kun je niet meteen ook een tweede filter selecteren. Dan springt het eerst terug naar resultaten en dan moet je opnieuw filteren. Dat is onhandig.

Dhr Martial Theeten

Optimaal .vandaag besteld ,reeds de volgende dag geleverd.

levering

kan niet beter

Maureen Huizinga

Prima pyjama met snelle levering

goed kwaliteitnvt

weet ik niet

Ton Vlassak

Bestellng verliep moeizaam Betalen luikte niet via de website. Telefonisch is e.a. Alsnog opgelost

Telefonische ondersteuning

Maak betaalafhandeling gemakk elijker

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Bedankt voor je review.
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat het niet meteen goed ging met de betaling. We bieden verschillende betaalmethoden aan, zodat een klant kan kiezen. We kunnen zo nodig telefonisch of via de mail hulp bieden. Fijn dat het op deze manier uiteindelijk toch is gelukt.

Robert Smissaert

Ondanks instellen filter op lengte over de knie, valt het model tot halverwege de dei

Snelle levering, gunstige prijs.

Meer foto's van het artikel

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met het bestelde artikel.
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met het bestelde artikel.
Het bestelde nachthemd had een lengte van 90 cm. Dit is op de rug gemeten vanaf de halslijn naar beneden. De lengtes staan vermeld bij de productspecificaties. 90 cm valt vaak een stukje boven de knie, maar dit kan per persoon verschillen. Het filter stond wel juist ingesteld voor het artikel. Mogelijk is het mis gegaan bij het combineren van meerdere filters.
We zijn met de afbeeldingen afhankelijk van de foto's die aangeleverd worden door de leverancier. We maken deze niet zelf. D.m.v. de productbeschrijvingen en productspecificaties proberen we de klanten van zoveel mogelijk informatie te voorzien.
Als een artikel toch tegenvalt, kan deze uiteraard gratis geretourneerd geworden.

Albert Mahieu /gepensioneerd 03 01 1933

Perfect

snelle levering en duidelijke informatieKan niet beter

Kan niet beter

Mevr Marieke Wermer

2 heerlijke pyama's gekocht. Alles helemaal in orde.

duidelijke info

Aafke de Vries

Mooie pyjama gekocht, zeer tevreden mee

Goede kwaliteit