Service
Levering
Info over verloop bestelling

Ricky van der Sanden

Bezorging snel ! maar waar ik mij aan stoor ! waarom doen jullie geen retourbin in de verpakking ? nu moet je die downloaden ! maar als je geen printer heb wat dan ! ik ga bij een bestelling... Bezorging snel ! maar waar ik mij aan stoor ! waarom doen jullie geen retourbin in de verpakking ? nu moet je die downloaden ! maar als je geen printer heb wat dan ! ik ga bij een bestelling kijken hoe het retouren gaat moet je uitprinten dan doe ik geen bestelling meer !!

een retourbon met post naar me op gestuurd ! een plus punt voor jullie

een retour bon bij de verpakking doen kleine moeite voor jullie !!

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Wij proberen zoveel mogelijk op papier te besparen en bieden daarom de mogelijkheid om via de webshop een gratis retourlabel te downloaden. Overigens staat er nu de mogelijkheid op de planning om... Wij proberen zoveel mogelijk op papier te besparen en bieden daarom de mogelijkheid om via de webshop een gratis retourlabel te downloaden. Overigens staat er nu de mogelijkheid op de planning om een QR-code te kunnen downloaden welke je kan laten scannen op een servicepunt.

Mevr Petra

Heerlijke zachte stof zoals omschreven.

Duidelijke omschrijving zoals valt ruim, valt idd echt ruim.

Niets

Rien

Prima service en snelle levering

Informatie over de aankoop en traject.

Duidelijk in de verschillende maten. Jo

Mevr A Bierling

Gemakkelijk

Mevr G. Sluis

Duidelijk

Weet ik niet

Harrie Storck

Gemiddeld

Op de website koos ik voor een herfst/ winter pyjama maar ik ontving een zomer pyjama. De pyjama is wel van goede kwaliteit.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Bedankt voor je review. Fijn dat je toch tevreden bent met de pyjama.
Bedankt voor je review. Fijn dat je toch tevreden bent met de pyjama.
De bestelde pyjama komt wel uit de wintercollectie van Tom Tailor. Deze pyjama is gemaakt van katoen in single jersey kwaliteit. Warmere pyjama's van een dikkere stof zijn bijvoorbeeld gemaakt van flanel, badstof, velours of katoen interlock. Deze pyjama's kan je vinden via het filter of via de zoekfunctie in de webshop.

Marian Jutte

Prima ervaring; voldoende info en snelle en keurige levering.

Goede en betrouwbare informatie.

Elisabeth Thomassetti

Snelle,correcte levering

kwaliteit van de producten

nog betere beschrijving van de maat

Christa Evers

Zeer tevreden

J. Mans

Snelle levering. Goede artikelen.

duidelijkheid

niet alle maten zijn beschikbaar