Service

J. Luiten

Snelle vlotte levering

vlotte levering

Ellen van Vorsselen-Neuhaus

Het was een prettige eerste kennismaking.

De kleding is kleurrijk, fijne stoffen ook niet te warm en de communicatie over de levering was prettig.

Zie hierboven.

Wilma Jansen

Goede woord wisseling. Alleen iets retour sturen gaat erg lang duren. Ook je betaalde geld duurt allemaal erg lang. Niet prettig wanneer je iets anders wilt bestellen of kopen.

Correspondentie

Snellere behandeling.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Bedankt voor je review. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent met de retourverwerking.
Je retourzending was een aantal dagen blijven hangen in het sorteercentrum van DHL, waardoor wij het pakketje wat later in ontvangst konden nemen. Vandaar dat ook de terugbetaling iets langer duurde. Je retour is drie werkdagen na ontvangst gecontroleerd en terugbetaald.

Aem Michielsen

Ik wil een aantal goederen terugsturen en kan niet vinden hoe ik deze moet retourneren.

Nee

Retourneren zichtbaar maken op de site

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Beste Aem,
Onderin de webshop vind je een linkje waar je onze retourprocedure kunt raadplegen. Op deze pagina kan je een gratis retourlabel aanmaken.
Mocht je nog vragen hebben dan kan je...
Beste Aem,
Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd contact met ons opnemen via de mail of telefonisch.

Anneke Janvier

Goede service

Mooi en fijne stof

Niets

Marie Peerboom

Was nieuw voor mij, maar snel geleverd, en mooie kwaliteit slips.

Snel

?

M.C.J. Draisma

Fijne ruime keuze, de kwaliteit en levering keurig! Bedankt!

Mirthe Knot

Goede communicatie, netjes ingepakt