J de Bruin

Rietveld Martijn

Top

Mega snel. Kwaliteit goed, op het eerste oog

Nassime Meski

Slecht service primo transporter praat geen Nederlandstaal seconde en dat is heel belangrijk hij kan niet lezen niet normaal

Theo Meeuwissen

Nog niet bekend

robert de bois

Voor mij is dit bedrijf nieuw .

kwaliteit ,maar veel plooien in het zeil (bij verpakking) ,

hopelijk gaan ze weg bij het uithangen .

Pf D

Goede kwaliteit

Robert Hameka

Uiteraard kon ik dit bedrijf niet.Heb de reacties bekeken van de tevreden en ontevreden klanten.Kwam er redelijk goed uit.Er gebeurt altijd wel iets. Ook ik had een bestelling geplaatst en er kwam... Uiteraard kon ik dit bedrijf niet.Heb de reacties bekeken van de tevreden en ontevreden klanten.Kwam er redelijk goed uit.Er gebeurt altijd wel iets. Ook ik had een bestelling geplaatst en er kwam een berichtje dat mijn bestelling niet voorradig was in de kleur groen dekzeil of ook ik een keuze van blauw dekzeil wilde hebben anders zou het na weekeinde geleverd kunnen worden.Het dekzeil is bestemd voor een afdekking van een houten vloer in de buiten lucht, dus blauw staat niet.Nog geen halve dag later bericht van deze firma dat de volgende dag werd geleverd in de kleur groen.Helemaal te gek.Ben er zeer blij mee.

Snelle reactie met excuses ws een poging gevonden om toch nog snel te leveren terwijl ik acc.was gegaan om het af te wachten.

Jan Horemans

Goede service

snelle levereing
zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

kor brandsma

Snelle bestelling en snelle levering

Direct werken

Rob Glass

Ok, alleen telefonisch moeilijk bereikbaar