M. Wijlhuizen

Bio-ron

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling van bioron produkten snel en probleemloos geleverd. Zelfs thuis bezorgd zonder kosten.

B&B Angelbeeck

Beoordeling bestelling graszaad en advies hierover

Beschrijf hier uw ervaring

Een uitgebreid advies op maat - super

Fijne uitbreiding van kennis en zicht op betere voeding op een natuurlijke wijze

Beschrijf hier uw ervaring

Erg blij om in ieder geval alles te weten over de voeding van mijn paard. Er wordt eerlijk aangegeven dat je altijd zelf kan kiezen om iets niet te doen maar er wordt geen informatie achtergehouden. Heel klantvriendelijk en altijd open voor vragen over van alles en nog wat.

Anne

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Top voer, top leverancier kortom ik ben er gigantisch over te spreken. Paard erg gelukkig!

Duits kruidenhooi

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies. Levering aan huis. Uitstekende producten.

Neeltje van Eenennaam

Erg tevreden.

Wordt goed geholpen. Erg klantvriendelijk. Goede kwalitiets producten

nicolaas

Helemaal tevreden

zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Leny

Enthousiaste hooiadviseur voor kieskeurige ponies

Beschrijf hier uw ervaring

Naast het leveren van hooi en andere artikelen vind ik het erg prettig dat Jantine bereid is om met je te kijken , naar het totale aspect van voeding in relatie tot gezondheid.
Hierdoor vergroot ze ook mijn kennis van zaken ; Dankjewel!

Lori

Feedback advies/ervaring pure horse

Beschrijf hier uw ervaring

Goed vrijblijvend advies. Fijn stapenplan om een slechte weide weer een goede weide te maken. Heel goed gekeken naar de mogelijkheden die de weide van de klant heeft en advies gegeven hoe het weidebeleid te gaan doen in de toekomst. Persoonlijk bezoek aan de klant/weide om het voorlopige resultaat te zien en eventueel advis bij te stellen.