Lis / BitloosHoofdstelFitting.nl

Super tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring

De service van Jantine is geweldig. Ze heeft via de telefoon uitgebreid geluisterd naar de klachten die mijn paard had en heeft hier uitgebreid advies voor kunnen geven. Makkelijk besteld, netjes ingepakt en snel binnen! Ik merk door de producten nu al verschil bij mijn paard. Ik kom zeker terug!

Linde

Fijn en kundig. Aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Jantine heeft al meerdere paarden bij mij doorgemeten en en er een goed voedingsadvies bij gegeven. Mijn Shetlander is van z’n jeuk af en loopt weer fris met een stralend vachtje door de weide. Jantine heeft ook per mail adviezen kunnen geven waar ik echt veel aan heb gehad. Ze is super meedenkend, heel fijn met de paarden en lekker flexibel.
Wat ik ook heel fijn vind is dat ze je niet meteen alles aansmeert wat ze zelf verkoopt. Ze heeft ook gewoon een optie B waarin dan bijv alleen het meest noodzakelijke zit.
Mijn paarden moesten trouwens ook even wennen voor ze de luzernebrok aten :)

Soemiray

Persoonlijk en deskundig advies en snelle levering!

Beschrijf hier uw ervaring

Heel fijn hoe ik altijd persoonlijk advies krijg voor wat de beste voeding voor mijn paard is. Jantine denkt ook altijd verder dan mijn vraag en komt zelf met tips. Daarnaast krijg ik ook altijd een keuze optie tussen verschillende soorten voer aangeboden. Wat ik ook prettig vind is dat Jantine kan uitleggen hoe het paard fysiek in elkaar zit en waarom bepaalde producten wel of minder geschikt zijn.

Jozet

Persoonlijke benadering, goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Als ik vragen hebt over mijn huisdieren, katten en paarden, kan ik altijd bij Jantine terecht voor een goed advies. Ze is oprecht geïnteresseerd en geeft goed advies. De leveringen zijn correct en persoonlijk bezorgd.

Shiara

Uitmuntend

Beschrijf hier uw ervaring

Goede producten, goed advies en goede service. Ik stuur mijn klanten graaf door i.v.m. het mooie assortiment.

Raissa van Bergendael

Purehorse hulp bij mok.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat erg prettig is, is dat Jantine verder kijkt dan het oppervlakkige en vragen stelt om tot een zo helder duidelijk beeld te komen voordat ze advies uitbrengt. Ook reageert ze snel op vragen. Wanneer zelf niet direct een advies heeft gaat ze in overleg met anderen. Ze laat dit dan ook weten, zodat je weet dat haar reactie iets langer kan duren. Jantine is opzoek naar een duurzame oplossing voor je paard en denkt mee over een haalbaar (stal)management zodat zaken ook daadwerkelijk uit te voeren zijn.

Paard en Zijn

Blij paard, en ik ook blij!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb hele goede ervaringen met pure horse, goed voer, mijn paard is er echt van opgeknapt. Jantine weet veel en kan goed vertellen wat welke werking heeft en waarom. Dat is heel fijn en betrouwbaar!

Falabella Stal El Pescador

Prima webwinkel, mooi assortiment aan producten

Beschrijf hier uw ervaring

Wij bestellen hier regelmatig spullen voor onze falabella mini-paardjes. Altijd zijn de goederen keurig verpakt. Indien iets na geleverd wordt, krijg je daar tijdig bericht van.

Renee

Goede communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Het product dat ik besteld had was helaas niet leverbaar. Ik werd daarover heel netjes en snel gebeld en er werden meerdere opties gegeven. Mijn bestelling werd vervolgens snel geleverd. Goede service!

Falabella Stal El Pescador, fam. de Visser

Mooi assortiment, goede service en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Het mooie van Pure Horse is dat je van verschillende merken bio voeding kan kopen. Mooi assortiment. Vriendelijke service. Spullen steeds goed verpakt én snelle levering. Wij zijn zeer tevreden!