Goede voeding voor je paard vind je bij PureHorse!

Beschrijf hier uw ervaring

Na een advies afgestemd op mijn paard, eet mijn paard zijn voer met smaak! Geen troep en suikers, maar kruiden en andere natuurlijke ingrediënten welk mijn paard nodig heeft. Erg veel geleerd van alle adviezen, ik heb eindelijk het juiste gevonden en weet wat ik voer.

Fijne en snelle service!

Renate

Bestellung

Bestellt, bezahlt, bekommen. War OK

Sue

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service en goed advies!!

Elianne

Hele fijne service en goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Ben heel goed geholpen, snelle levering en super kwaliteit.
En mijn paard vindt de kruidenmix heerlijk!!

Annet van de Wouw

Hart voor paard en natuur.

Beschrijf hier uw ervaring

Jantine heeft hart voor paard en natuur. Ze geeft uitgebreidt uitleg en advies. De producten zijn echt geweldig en ik ben er helemaal enthousiast over!

Sanne

Alles in 1! :)

Beschrijf hier uw ervaring

Veel kennis op maat, super klantvriendelijk, mooie producten en snelle levering.

Nadia Claassen

Goeie service, er wordt met je mee gedacht, geadviseerd maar je beslist zelf.

Beschrijf hier uw ervaring

De paarden eten het met smaak.

Frédérique

Fijne webshop, snelle levering

Livia

Kennis en inzicht

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn ervaring met Jantine is echt super fijn. Ze heeft mega veel kennis in huis en neemt altijd de tijd om dit met je te delen. Ik kan dan ook altijd bij haar terecht voor advies over mijn paard. Je raakt er geïnspireerd door! Zeker een aanrader om een van haar workshops te volgen. In een huiselijke sfeer deelt ze uitgebreid haar kennis en ervaring. Dan begrijp je nog beter hoe je bepaalde producten kunt inzetten voor de gezondheid van je paard.
De producten van pure horse zijn met uiterste zorg gekozen en ik kan hier dan ook 100% op Jantine haar inzicht vertrouwen. Mijn paard smult tot nu toe nog telkens van alles wat ik hem voorschotel! Bedankt Jantine voor alles