Désirée

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk, snelle levering. Zeer tevreden.

Monic

Feedback Pure Horse

Beschrijf hier uw ervaring

Jantine van Pure Horse is een topper op haar gebied! Super klantvriendelijk en ze denkt mee met je en geeft eerlijk en betrouwbaar advies. Mooie gezonde en natuurlijke producten en een duidelijke visie maken het een topbedrijf.

Paarden Paradise

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring

Goede uitleg en ondersteuning. Niets is teveel. Goede kwaliteitsproducten. Snelle levering.
Ik heb het Pure Horse box abonnement voor 5 paarden. De beste keuze die ik heb gemaakt voor mijn paarden.

Humpy dumpy

Ooo

Beschrijf hier uw ervaring

Was snel geleverd ervaring is er (nog) niet alleen dat het wordt opgegeten

Karin Floor

Goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn mail contact gehad en advies! Zal zeker meer gebruik maken van jullie fijne service

Linda Lebesque

Goede kwaliteit, mooie producten

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben aangenaam verrast door de kwaliteit van de producten. De gezondheid straalt er vanaf. Mijn paarden vinden het lekker en reageren er goed op. De keuze voor de inhoud van de box is goed onderbouwd en uitgelegd, die informatie krijg je in je pakket. Heel fijn!

Esther

Mijn paard heeft last van spijsverteringsproblemen. Ik heb alles goed op orde qua huisvesting, hoeven etc. Qua voer en kruiden raakte ik verstrikt in de vele informatie op internet. Ik heb daarom...

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies en de levering per post is ideaal / makkelijk.

Bestelling Pure Horse Box

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring! Telefonisch contact gehad met daarin een uitgebreid advies voor mijn paard. Duidelijk dat er goede kennis aanwezig is van de natuurlijke behoeften van het paard. Inmiddels de box binnen, voer ziet er goed uit. Morgen kan ik kijken wat mijn paard er van gaat vinden, maar dat zal wel goed komen.

Goede service, mooie producten

Beschrijf hier uw ervaring

Na telefonisch overleg heb ik een aantal artikelen via de website besteld en de volgende dag opgehaald. Er bleek een artikel niet op voorraad te zijn. Dit is echter binnen enkele dagen netjes en kosteloos nageleverd.

Tony huyvaert

Bestelling Mc Masterset