Christel

Prima product en goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Staan je te woord als je vragen hebt. Prima producten

Fijn om mijn paarden tegemoet te kunnen komen in hun natuurlijke behoeftes

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi vormgegeven, duidelijke website. Veel en goede informatie. Direct contact professioneel en eerlijk.

conny

Goede service en prima produkt

prima product,snelle bezorging

Gerdie

Later geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Op de website staat voor vieren besteld is de volgende dag binnen. Wat ik echter 'binnen' kreeg was een mail dat er een voorraad fout was en daardoor tijdelijk niet kon worden geleverd. Dat de spullen eind van de week verwacht werden.
Ik heb er nog niets meer van gehoord of gezien. Afgezien daarvan lijken de producten me wel oké.
Update:
Producten zijn paar dagen later geleverd. Van één van de producten was er niet voldoende. Ter compensatie is er iets anders toegevoegd. Dit is wel een fijn gebaar, echter niet geheel wat ik zocht.
Ben dus nog niet onverdeeld enthousiast over Pure Horse.

Super snelle service! Ben heel erg tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring

Super snelle service! Ben heel erg tevreden!

Sylvane Ritter

Geweldige visie. Ik ben blij dat ik Pure Horse gevonden heb.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed. Ik vond de persoonlijke noot op de pakbon ook erg liefdevol.

Danielle

Goed advies!

Beschrijf hier uw ervaring

Heel fijn hoe Jantine de tijd neemt en goed advies geeft. De kruiden zijn echt top kwaliteit!

Désirée

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk, snelle levering. Zeer tevreden.

Monic

Feedback Pure Horse

Beschrijf hier uw ervaring

Jantine van Pure Horse is een topper op haar gebied! Super klantvriendelijk en ze denkt mee met je en geeft eerlijk en betrouwbaar advies. Mooie gezonde en natuurlijke producten en een duidelijke visie maken het een topbedrijf.

Paarden Paradise

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring

Goede uitleg en ondersteuning. Niets is teveel. Goede kwaliteitsproducten. Snelle levering.
Ik heb het Pure Horse box abonnement voor 5 paarden. De beste keuze die ik heb gemaakt voor mijn paarden.