Zeer goede service

Beschrijf hier uw ervaring

2 keer Littlebits 12 kg hooitas slowfeeder besteld.
Werd zeer snel geleverd

Snelle service en heerlijke luzerne

Beschrijf hier uw ervaring

Super vriendelijke meiden bij het afhalen en mijn paard smikkelt van de luzerne. Echt vers, geen stof en het ruikt heerlijk.

Riekie

Wonder olie

Beschrijf hier uw ervaring

Super fijne service denkt mee en heeft geweldige producten.
Jantine geeft uitgebreid informatie over essentiële olie en is erg geduldig en behulpzaam.

Tot een volgende keer!!

Linda

Workshop weidebeheer

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb in oktober de workshop weidebeheer gevolgd en daar veel van opgestoken. Het was een leuke en leerzame middag. Mooi om te zien dat de presentatrice zo enthousiast was.

Anja Schepers

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

ik heb voor het eerst bij pure horse besteld . en ik ben er zeer tevreden over

First order

Beschrijf hier uw ervaring

Na een telefonisch gesprek waar me werd uitgelegd hoe bepaalde dingen het beste worden gegeven, heb ik mijn eerste order geplaatst! Er werd erg goed geluisterd naar de specifieke behoefte, in dit geval voor een ezel. Er is een vlotte communicatie mogelijk, en mijn ezel is alvast ERG blij! (Gedroogde appelstukjes, Kruidenbooster en Bio Hooi snoepjes)

Qua verzending: Ik had mijn order rond 16u geplaatst en mocht deze de dag erna al reeds in ontvangst nemen. Niet onbelangrijk, in België.

ossaert

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Perfect gelopen. Niks op aan te merken.

Loredana

Goede communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Ik werd er netjes van op de hoogte gebracht dat mijn bestelling iets langer zou duren dan de verwachte levertijd. Het was maar een dagje en ik heb alles keurig netjes binnen gekregen. Mijn paarden zijn er heel blij mee.

Doret

Prachtig voer!

Beschrijf hier uw ervaring

Super mooie luzerne en kruidenmix nummer 3 voor mijn paard besteld. Hij vindt het heerlijk en ziet er prachtig glanzend uit.
Op een open dag eerst een kleine hoeveelheid kunnen proberen. Daarna was ik direct om!

Josée Jansen

Zeer mooie, zuivere producten!!

Beschrijf hier uw ervaring

Jantine kwam bij mijn paard kijken en dacht echt met mij mee.
Begonnen met een heerlijk geurend kruidenmengsel en Bokashi voor de darmen. Mijn paard vindt het super lekker! Na twee dagen zag ik dat ze opgehouden was met het schuren van haar staart en manen...Haar mest veranderde vrijwel meteen van kleur. Ze had erg lichte mest, deze werd veel donkerder...
Ze krijgt ook af en toe wat biobrokjes als beloning, ook die vindt ze heerlijk.