Hele goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste gemaild voor advies en kreeg snel een goede mail met duidelijk advies terug. Vervolgens producten besteld en dit ging ook snel en vlot!

Proefpakket

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne producten van hoge kwaliteit

S.visser

Goede artikelen

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn pakketje kwam bij de buren .zonder briefje in de brievenbus. Dat vond ik jammer want dan weet je niet waar het pakket is .staat op de mail dan dat de bestelling is afgerond .en dan stuur je een mail erover en dan reageren ze totaal niet .

Christel

Prima product en goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Staan je te woord als je vragen hebt. Prima producten

Fijn om mijn paarden tegemoet te kunnen komen in hun natuurlijke behoeftes

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi vormgegeven, duidelijke website. Veel en goede informatie. Direct contact professioneel en eerlijk.

conny

Goede service en prima produkt

prima product,snelle bezorging

Gerdie

Later geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Op de website staat voor vieren besteld is de volgende dag binnen. Wat ik echter 'binnen' kreeg was een mail dat er een voorraad fout was en daardoor tijdelijk niet kon worden geleverd. Dat de spullen eind van de week verwacht werden.
Ik heb er nog niets meer van gehoord of gezien. Afgezien daarvan lijken de producten me wel oké.
Update:
Producten zijn paar dagen later geleverd. Van één van de producten was er niet voldoende. Ter compensatie is er iets anders toegevoegd. Dit is wel een fijn gebaar, echter niet geheel wat ik zocht.
Ben dus nog niet onverdeeld enthousiast over Pure Horse.

Super snelle service! Ben heel erg tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring

Super snelle service! Ben heel erg tevreden!

Sylvane Ritter

Geweldige visie. Ik ben blij dat ik Pure Horse gevonden heb.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed. Ik vond de persoonlijke noot op de pakbon ook erg liefdevol.

Danielle

Goed advies!

Beschrijf hier uw ervaring

Heel fijn hoe Jantine de tijd neemt en goed advies geeft. De kruiden zijn echt top kwaliteit!