Klaske

Voer abonnement

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb duidelijk uitleg gekregen over hoe het abonnement er uit ziet en op gebouwd is. Er werd tijdens het telefoon gesprek alle tijd genomen om uit te leggen waarom het een juiste voerwijze is. Verder had ik teveel overgeschreven en werd dit door hun opgemerkt en direct terug geboekt.

Rianne Dekker revalidatie, training en instructie

Kundige voedingsspecialist die voor maximale gezondheid gaat

Beschrijf hier uw ervaring

Jantine is ontzettend kundig en staat volledig achter haar producten. Ze verkoopt alleen het beste en zal je ook altijd optimaal advies geven. Top webshop!

Iedere dag no. 3 Terra Pura

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling was er snel en ik ben erg blij met alle informatie op de website. Mijn paard is ook blij en eet er graag van.

Mee denken en goed advies.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk,nemen de tijd,weten waar ze het over hebben.

Heidi

Deskundig advies

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer gepassioneerde mensen die je een deskundig advies geven. Mijn paarden zijn dol op de kruiden. Enkel de ademloos wordt door één van mijn drie paarden niet gegeten.
Zeer snel resultaat bij kleine spijsverteringsproblemen. Indien je een probleempaardje hebt qua spijsvertering wordt dit goed opgevolgd door Pure Horse.
Lekker makkelijk en zeer tevreden paarden ;)

Paardenvoer kiezen

Beschrijf hier uw ervaring

Ik wilde graag wat extra krachtvoer geven aan mijn wat oudere paard omdat hij een beetje gewicht verliest in de wintermaanden. maar geen “fastfood” met suiker en ontsloten granen end. Zijn gebit is nog prima namelijk en graag houd ik zijn spijsvertering gezond.
Ik ben goed geholpen en kreeg snel antwoord op mijn vragen. Ook wat ze niet weten zeggen ze gewoon, dus dat geeft veel vertrouwen in de adviezen.

Vriendelijk & Behulpzaam

Grote betrokkenheid bij dierwelzijn

Klant vriendelijk met liefde voor paarden.

Beschrijf hier uw ervaring

Na om informatie gevraagd te hebben over de maandbox, via een simpele klik op de website, op korte termijn gebeld door Jantine. Ze nam enthousiast de tijd voor mij en mijn vragen ten aanzien van voeren van (mijn) paarden en de producten die Pure Horse verkoopt. Vervolgens de maandbox besteld die snel geleverd werd en mijn paarden smullen inmiddels van de pure producten van Pure Horse.

Xara

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Super goede producten en deskundig advies!

Zeer goede service

Beschrijf hier uw ervaring

2 keer Littlebits 12 kg hooitas slowfeeder besteld.
Werd zeer snel geleverd