Puppyren

Henny

Mooie bench en kleedje! Goede service en snelle levering!

Goede producten, goede service en snelle levering.

Hele mooie stevige puppyren. Zet hem zo in elkaar en breekt hem ook zo weer op. Heel handig om mee te nemen op vakantie.

Heel vlot bezorgd

Goede ervaring met het bedrijf. Snelle levering, goedkopere prijs als andere websites. Aftersales heel goed.

Mooi aanbod en goede prijs.

De track & trace code kwam nadat het product al geleverd was.

Dominik Claeys

Snelle service, wel jammer dat er 2 specifieke boutjes ontbraken

Reactie Puppyren:

Goedemorgen,
Ik kan geen klacht over missende boutjes vinden. Ik ben gebeld over missende trekbandjes die in de handleiding genoemd werden. Weet niet zeker of u dat bent maar daar stond tussen haakjes achter (not included) en dat lijkt mij duidelijk dat die standaard niet meegeleverd worden. Verder worden de kennels geleverd met zakjes met bouten en ik heb nog niet meegemaakt dat die niet compleet waren maar voor alles is een 1e keer natuurlijk en ik wil best kijken of ik u de missende bouten kan toe sturen maar dan moet ik natuurlijk wel de klacht ontvangen want we kunnen het niet raden dat er iets niet juist is.

Super bedrijf, heeft er alles gedaan om toch mijn bench geleverd te krijgen, ondanks dat het pakketdienst het pakket niet af wilde leveren.

Goede bereikbaarheid bij vragen.

Andere bezorgdienst nemen!

Supersnel geleverd en alles zoals verwacht. Gewoon Top!

Paula

Product goed afgeleverd. Helaas was de Puppyren te groot voor onze ruimte waar die moest staan. Retourzending was snel afgewikkeld, top!

De Waegemaeker

Zeer tevreden over de puppyren , gemakkelijk om te plaatsen.

Heb hier een bench besteld. Was echt super snel in huis en zag er zeker wel goed en sterk genoeg uit :D

ze waren snel