Algemene indruk van Opleiding
Inhoud van de Opleiding
Kennis Docent?
9.5/10
Hoe bracht de docent de lesstof over?

akca

Koedetechniek

nee goed

Timmer en onderhoudsbedrijf van Duin

NEN3140 VP

Heeft U op- of aanmerkingen?

Leuk lesgegeven met humor. top

Robert Vehagen

Heftruck/reachtruck

Heeft U op- of aanmerkingen?

Duidelijke maar ook op een leuke manier uitleg gekregen.

Docmorris employee

Heftruck / Reachtruck opleiding

Heeft U op- of aanmerkingen?

Het theoretische gedeelte was zeer gericht op de praktijk, wat goed was.

Het praktische gedeelte echter was Maar heel oppervlakkig. Meer diepgang was hierin zeker geen gemis.
Zo was er bijvoorbeeld een vraag/ opmerking van een cursist tijdens de Theorie, dat hij niet zou weten hou hij de accu zou moeten bijvullen. In de praktijk is hier geen aandacht aan geschonken worden.
Verder werd er tijdens de praktijk alleen gekeken of je een beetje kon omgaan met de trucks. Verder geen tips of verdere aandacht geschonken.

Reactie PTC Opleidingen:

het was een herinstructie die ingepland is, dan mag en kan er verwacht worden dat de "praktische kennis"aanwezig is, was.

de theorie en praktijk behoefde alleen getoetst te worden.

Het zou dus kunnen zijn dat wij u in de verkeerde opleiding gegeven hebben, en u misschien meer baat had gehad met een basis opleiding.

Robin Kemper

Cursus Reachtruck

Heeft U op- of aanmerkingen?

Voornamelijk de mensen die aangaven nog geen ervaring te hebben bij het besturen van een Reachtruck werd in het donker gehouden door gelimiteerd informatie te verstrekken en aanduiden hoe het functioneert door het in het praktijk uit te voeren.

Reactie PTC Opleidingen:

jammer

het kan voorkomen dat de locatie waar de opleiding gegeven wordt niet aan uw verwachting voldoet.
maar wij zijn als we de opleiding op locatie verzorgen afhankelijk van de ruimte die ons ter beschikking wordt gesteld.

maar we zullen dit meenemen in de evaluatie naar het bedrijf

jn v venrooij

Certificaat voor heftruc