97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

583 Reviews

Bianca
7/10

Heb de code snel gekregen via mail!


Anoniem
10/10

Ze hebben mijn goed geholpen omdat ik iets verkeerds had gedaan.
Hele goede service


Anoniem
2/10

Slecht aangezien ik eerst een heel wekend moest wachten en dan vervolgens bewijs moest insturen van betaling dus dat doen we nooit meer succes

Reactie PSN Cards Direct:

Beste Pascal,

Bedankt voor je bericht.

Wij hebben sinds kort nieuwe veiligheidseisen ter voorkoming van misbruik/fraude. Om de veiligheid van onze klanten te garanderen worden bestellingen die niet voldoen aan de voorwaarden vastgehouden. Dit was bij jou bestelling het geval, we hebben daarom contact met je opgenomen om te checken of je bestelling wel legitiem is.
Wij zijn ons er van bewust dat dit erg vervelend is, maar wij doen er alles aan om de veiligheid van onze klanten te garanderen. Je bestelling is hierdoor (en door het ertussen vallen van het weekend) inderdaad pas enkele dagen later vrijgegeven.

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Cindy Snijders

Algemeen manager

Online Gamecard Diensten BV


Anoniem
7/10

Via Sofort beetje langzaam.

Reactie PSN Cards Direct:

Bedankt voor je reactie. Het klopt dat betalingen met Sofort langer duren dan gebruikelijk. Helaas moeten wij bij deze betaalmethode altijd wachten tot deze gegarandeerd is. Voor een snelle betaalmethode, en directe levering adviseren wij iDeal of Mistercash/Bancontact te gebruiken.


Peter
4/10

In de beschrijving op de website staat dat je er product binnen 24 uur ontvangt. Ik heb op zaterdag besteld en moest er op dinsdag zelf achteraan om het alsnog te krijgen.

De jongen aan...

Reactie PSN Cards Direct:

Beste P,

bedankt voor je review. Allereerst onze excuses voor het te laat toesturen van je code, dit mag uiteraard niet gebeuren.
Wanneer je betaald met creditcard of PayPal word je bestelling inderdaad niet gelijk doorgestuurd, maar binnen 24u. Echter is er bij het beantwoorden van de mails iets misgegaan waardoor jou mail per ongeluk is gesloten terwijl de bestelling nog niet was uitgeleverd. Doordat je bevestigingsmail niet meer zichtbaar was is ook na de 24u je bestelling niet verzonden. Na je eerste telefoontje hebben wij uitgezocht wat er mis is gegaan, omdat er helaas ook vaker sprake is van niet uitleveren om veiligheidsredenen moesten we eerst e.a. uitzoeken. Toen je de 2e keer belde was duidelijk geworden dat het een fout aan onze kant was en is je bestelling gelijk toegestuurd.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Cindy Snijders
Algemeen Manager


Anoniem
4/10
(Bewerkt)

Ik zou hier niet meer bestellen, wordt heel mooi aangegeven dat je je bestelling binnen 30 seconden per e-mail ontvangt, zo niet dan contact opnemen.. ik neem contact op en er is niemand aanwezig....

Beschrijf hier uw ervaring

Nee

Reactie PSN Cards Direct:

Beste Niek,

Allereerst bedankt voor uw feedback.

Door een technische storing in ons leveringssysteem is uw bestelling inderdaad iets later geleverd dan gebruikelijk., onze excuses hiervoor. Storingen komen gelukkig zeer zelden voor, we zijn continue aan het werk om het systeem te verbeteren.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team PSNcardsdirect


Ayhan
3/10

Normaal goed, nu slecht. Psn plus voor een jaar besteld. Geen code ontvangen en zoals op de site aangegeven na 10min contact gezocht. Telefoon wordt niet opgenomen, chat reageert niemand en ook geen...

Reactie PSN Cards Direct:

Beste Ayhan,

bedankt voor je feedback, we stellen de mening van onze klanten erg op prijs.

Ik heb jou bestelling er even bij gezocht en zie dat je bestelling door een technische storing inderdaad met een kleine vertraging naar je is verzonden. Op het moment dat je ons belde en hebt gemaild (19:49) was ons kantoor reeds gesloten. Wij zijn namelijk van 08:30-17:00 uur op kantoor. Je mail is hierdoor pas de volgende ochtend beantwoord.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Cindy Snijders
Algemeen Manager


Anoniem
2/10

20 euro kaart besteld bij psn card direct ...
Geen kaart niks niet te bereiken ook .
Zal morgen wel weer goed komen maarja ....daar heb ik nu niks aan .

Reactie PSN Cards Direct:

Beste,

Bedankt voor uw reactie.
Door een interne storing was uw bestelling niet verstuurd.
Ik zie dat uw bestelde prepaid code op zaterdag 6-1 per online chat aan u is geleverd.

Met vriendelijke groet,
Team Gamecards Direct


Wessel Rossenaar
6/10

Het duurde voor mij langer dan verwacht vooordat ik de card in mijn email kreeg

Voor de rest top


Anoniem
10/10

1e keer besteld super geholpen toen betaling met ideal niet matchte. Als netjes afgehandeld

Beschrijf hier uw ervaring

Service en snelheid