Duidelijk en veel keus.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Zag er allemaal zee4 professioneel uit.

Els

Super tevreden

Gaaf assortiment

Zeer goed. Leuke artikelen, fijne website, snelle service, persoonlijke benadering.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Leuk en verantwoord speelgoed en snelle verzending

Eigenlijk heel prima. Website is overzichtelijk en de bestelling verliep soepel.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Hele leuke spullen. En heel mooi alternatief voor plastic

Judith

Mooie producten, persoonlijke tekst toegevoegd met tips om nog meer uit mijn aangeschafte product te halen

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Enige bedrijf in Nederland wat mijn product verkocht

Miranda

Ik heb eerder besteld en prima service. Wat mij aanspreekt is het mooie inpakken en de vele merken. Wat verbeterd kan worden is het betalen voor de verzendkosten. Ik koop voor ruim 100 euro spullen... Ik heb eerder besteld en prima service. Wat mij aanspreekt is het mooie inpakken en de vele merken. Wat verbeterd kan worden is het betalen voor de verzendkosten. Ik koop voor ruim 100 euro spullen en moet ook verzendkosten betalen? Als de concurent dezelfde spullen had verkocht met gratis verzenden had ik daar voor gekozen.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Voor de winactie oa, maar dat bleek een farce. Heb ernstig mijn twijfels of er echt een winnaar getrokken is/wordt. Meerdere keren gemaild of er al een winnaar bekend is maar ondanks de belofte geen bericht op insta. Erg onprofesioneel en voel mij een beetje in de zeik genomen.

Reactie psikhouvanjou:

Dank je wel voor je review, fijn te horen dat je onze inpakservice als positief ervaart. Onze kracht is ook ons assortiment, het op voorraad hebben van artikelen en snelle verzending en... Dank je wel voor je review, fijn te horen dat je onze inpakservice als positief ervaart. Onze kracht is ook ons assortiment, het op voorraad hebben van artikelen en snelle verzending en bezorging. Wij kunnen helaas geen verzendkosten meer vergoeden voor bestellingen, wij brengen een deel van de verzendkosten in rekening naar onze klanten en een deel betalen wij. Gratis verzending vinden wij niet meer van deze tijd wanneer dat het belangrijkste is dan kun je zeker een andere shop vinden die dit biedt. Voor ons is een "kleinere" klant net zo belangrijk als "grotere"klanten daarom maken wij bewust geen onderscheid meer. De Sinterklaas winnaar van week 45 hadden we al bekend gemaakt week 46. De winnaars van wk 46 en 47 zijn vandaag bekend gemaakt (week 48) door mijn collega inderdaad te laat, helemaal gelijk heb je onze excuses.

Koolhaas

Erg prettig. Ik kreeg snel antwoord op mijn mail en de verwachte levertijd klopte ook (is niet bij elk bedrijf zo)
Fijne service en dank voor het kleine cadeautje!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik vond jullie toen ik aan het zoeken was naar een toffe kindertafel

Goed!! Nette verzendingen, duidelijke site, mooi speelgoed

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik zocht iets origineels en jullie hebben altijd mooie originele spullen

Super snel en goed geregeld

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Door lijstje .nl kwam ik bij jullie terecht

Super! De bestelling werd de volgende dag geleverd, het was heel mooi ingepakt en er zat een handgeschreven kaartje bij. Echt een geweldige ervaring!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik was op zoek naar een cadeautje voor mijn nichtje