Fen

Snelle levering in een leuke, herbruikbare doos. Artikel was mooi verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Artikel voldoet aan de verwachtingen. Ziet er mooi uit en goede kwaliteit voor een... Snelle levering in een leuke, herbruikbare doos. Artikel was mooi verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Artikel voldoet aan de verwachtingen. Ziet er mooi uit en goede kwaliteit voor een nette prijs. Top!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Goede prijs in vergelijking met andere websites.

Duidelijke communicatie over de bestelling,
Leuk 'persoonlijk' kaartje zat bij de bestelling in de doos

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Had de knuffel die ik zocht in het assortiment

De Focusfabriek

Snelle levering, prettige afhandeling via de website. Heel erg leuk om een persoonlijk geschreven berichtje te ontvangen bij mijn bestelling. De nesting dolls die ik heb besteld zien er ook heel... Snelle levering, prettige afhandeling via de website. Heel erg leuk om een persoonlijk geschreven berichtje te ontvangen bij mijn bestelling. De nesting dolls die ik heb besteld zien er ook heel mooi uit!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Vanwege de uitstraling van de website en het product was bij jullie op voorraad. Was verder niet makkelijk te verkrijgen en bij jullie wel.

Elly Heezen

Het product werd heel snel geleverd.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Dit stond op het lijstje van mijn schoondochter.

Verrassend en erg leuk het persoonlijke berichtje! Goed dat jullie recyclen 👍

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Via het verlanglijstje van onze kleindochter.

Isabelle

Hele leuke spulletjes gekocht. Alles op tijd gekregen en goed verpakt. Het is altijd leuk om een geschreven kaartje erbij te krijgen. Het heeft echt iets extra's.

Om jullie aanbod

Zeer goede service

Voor een kraamcadeau

Positirf. Snel. Leuk verpakt

Alleen bij jullie beschikbaar

Snelle bezorging en met zorg ingepakt!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Zag via FB het product en wist direct dat dit een perfect kado was voor onze zoon.

Marja Pröpper

Mijn ervaring is erg positief, de artikelen zijn altijd leuk ingepakt en er zit ook altijd een leuk kaartje bij, ik hou hier van, het is toch een persoonlijke notitie wat voor mij iets toevoegt.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

omdat ze veel mooie en houten speelgoed hebben