Nicole

Goed. Het bestelde product was leuk ingepakt en netjes optijd geleverd

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Product op voorraad dat ik zocht en website zag er betrouwbaar uit

Brenda Oudejans

Wat een leuke spulletjes!......snelle levering en super leuk dat er persoonlijk briefje/kaartje bij zat. Ik ben meer dan tevreden.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Vanwege de leuke spulletjes!

Renée

Heel goed bevallen, niks op aan te merken!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Kraamkado nodig en winkel met leuke mooie spulletjes. En leuk dat er een gratis inpakservice bij zit

Leuk en persoonlijk berichtje bij ontvangst van het pakket.
Jammer dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Dit is voor mij een reden om niet meer te bestellen bij jullie.
Ook het...

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Kwam toevallig op de site terecht.

Reactie psikhouvanjou:

Hartelijk dank voor je reactie. Zoals je in onze retourvoorwaarden kan lezen is het aanmelden van je retour alleen al voldoende, je hoeft te wachten. Het is niet nodig om een reden op te geven en ook een retournummer is niet nodig.
Het gratis retourneren is een service die wij helaas niet kunnen bieden. Hiervoor kun je beter uitwijken naar de grote online aanbieders. -Lies

michel

Erg goed, netjes op de hoogte gehouden van het bestel- / bezorgproces en de aankoop netjes verpakt ontvangen

cadeautjes kopen voor iemand

Marjo Fusers

Snelle levering, mooi ingepakt in cadeaupapier. Met persoonlijk kaartje en kleinigheidje. Top! Ik kom zeker nog eens shoppen!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Prachtige, enorm uitgebreide collectie knutselspulletjes. Die je niet in iedere winkel zomaar tegenkomt.

Zeer positieve ervaring. Ik werd vriendelijk te woord gestaan, en de bestelling werd correct en volgens afspraak geleverd !

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Mooi aanboc. Correcte prijs.

Rick

Duidelijke website met hele leuke producten! De service is top! Ik heb gekozen voor de gratis inpak optie, wat natuurlijk heel ideaal is ;)

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat jullie leuke producten verkopen.

Je wordt vriendelijk te woord gestaan begrijp je iets niet wordt het op andere manier uitgelegd tot je het wel begrijpt

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Waren hele leuke letters en snelle levering

Top service

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Precies wat ik op zoek was, met beste prijs!