Vera

Super goede service! Overzichtelijke website om bestelling te doen. Leuke merken en producten beschikbaar. Persoonlijk contact door mail en handgeschreven persoonlijk briefje op pakbon was heel...

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Groot aanbod van Wee gallery producten beschikbaar, die niet overal te krijgen zijn zowel in winkels als online.

Zeer goed

Mooie artikelen

Over het algemeen positieve ervaring. Enige nadeel vond ik de verpakking van de 2 posters die ik bestelde. De twee rollen waar de posters in zaten, zaten vervolgens nog in een enorme doos. Dat mag...

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Leuke collectie en maakt een betrouwbare indruk

Reactie psikhouvanjou:

Hartelijk dank voor je review. Wij zijn het helemaal met je eens dat de posters op een bewustere manier verzonden hadden moeten worden. Dankzij je bericht kunnen wij dit doorgeven aan onze collega's aan de inpaktafel.
We streven ernaar onze bestellingen te versturen zonder onnodige extra verpakking en indien mogelijk in een gerecyclede verzenddoos. Heel veel plezier met de posters en een fijne dag, Lies.

Zeer prettig bedrijf

Top, heel leuk ingepakt ook!

Voor een verjaardag

Hele snelle service. Volgende dag al in huis met een leuk klein persoonlijk kaartje erbij. Heel leuk!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Mijn vriendinnetje had een kraamkado-lijstje gemaakt en daar stond een product op van jullie site.

Jansen

Positief. Snelle levering, leuk en persoonlijk ingepakt. Cadeau om te ontvangen!

Aantrekkelijke website, bestelgemak.

Rebecca

Ik had een vraagje over een artikel en heb eerst even gebeld. Werd netjes geholpen en kreeg mijn bestelling de volgende dag binnen.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik zocht iets speciaals wat jullie verkochten.

Doret

Perfect! Snelle service, mooi in gepakte cadeaus en een zeer attente persoonlijke, handgeschreven kaart erbij. Top!

Kinderservies besteld. Alles ook nog eens erg leuk ingepakt!

Gevonden wat ik zocht.