Prettig! Nette service en super leuk ingepakt met een persoonlijk berichtje!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat jullie de broodtrommel had die ik zocht.

Goed gevonden wat ik wilde bestellen

Op aanraden van vriendin

Petra de Goede

Vriendelijk te woord gestaan toen ik belde of het artikel inderdaad op voorraad was. Snelle levering met daarbij nog een persoonlijk handgeschreven briefje met verwijzing naar telefoongesprek.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Jullie waren de enige van de drie aanbieders van dit artikel op lijstje.nl die het artikel op voorraad hadden.

Aankoop puzzel, conform afspraak geleverd

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

schoondochter maakt digitaal verlanglijstje voor verjaardagen; kijken, kiezen, klikken en klaar

Marcelis

Bestelling netjes verzorgd

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Dit was de eerste keer, via internet opgezocht

Karen

Hele fijne en goede service.
Hele mooie poster gekocht en was heel mooi verpakt

Zocht gericht een poster

Fijn!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

De combinatie van een frisse site uitstraling en snelle bezorging maakten de keuze heeeel makkelijk!

Prima!

Advies van een ander

Heel fijn. Veel keuze, goede prijzen, mooie merken. De doos kwam mooi ingepakt en snel aan. De cadeautjes zijn prachtig ingepakt en ik kreeg er een leuke stift bij met persoonlijk kaartje! Die... Heel fijn. Veel keuze, goede prijzen, mooie merken. De doos kwam mooi ingepakt en snel aan. De cadeautjes zijn prachtig ingepakt en ik kreeg er een leuke stift bij met persoonlijk kaartje! Die persoonlijke touch ontbreekt bij de grotere bedrijven (bol.com) en zal mij vaker doen terugkomen!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Kwam op google naar boven toen ik op zoek was naar houten speelgoed.

Luchienke

Goed. Snel bezorgd en leuk ingepakt!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat ik binnenkort voor het eerst tante wordt. Ik wilde geen standaard cadeau via een Bol.com kopen, dus ben op zoek gegaan naar alternatieve sites. Zo kwam ik bij jullie terecht.