Iedere keer weer ben ik blij met hoe ik mijn bestelling ontvang.
Iedere keer weer ben ik blij met hoe ik mijn bestelling ontvang.
Ook nu weer o.a. ook doordat de olifanten stoppen en mijn punten daarvoor niet meer kunne tellen dat er als vervanging een leuk dino beker is in gepakt.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ps ik hou van jouw is al sinds jaren mijn een van mijn nummer 1 to go to sites als het gaat om kinder cadeaus te bestellen.
de product keuze sluit aan bij mijn smaak en mijn gedachten over...
de product keuze sluit aan bij mijn smaak en mijn gedachten over kinder speelgoed.
Wel mis ik de oude categorie brievenbus cadeaus, deze vond ik altijd erg handig voor kleine per post te versturen cadeaus.
Mede omdat ik de site gebruik voor cadeaus voor kinderen van vrienden/ familie omdat wij zelf geen kinderen hebben.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Wat ik wilde was op voorraad en kon snel geleverd worden.

Vriendelijk kaartje erbij. Mooi ingepakt.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik was op zoek naar een bepaald artikel

Natalie plantinga

Uitstekend

Super leuke producten

barbara

Snel, accuraat en lief dat er een persoonlijk briefje bij zat. Mooi ingepakt. Kartonnen doos ook met een mooie print

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Op verzoek van een schoondochter

Loic

Leuke producten, zeer mooi ingepakt

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik zocht een betaalbare muziekdoos. Deze was veel betaalbaarder en ook mooier dan andere op internet

Patty

Leuke site, groot aanbod, opzet doet luxe aan.
Verzendkosten boven €20 mogen wel echt gratis
Leuke site, groot aanbod, opzet doet luxe aan.
Verzendkosten boven €20 mogen wel echt gratis
Kostprijs producten ligt veelal boven gemiddelde (€2,-) andere aanbieders. Dit had mij er bijna van weerhouden om te bestellen ( het is dat ik meerdere items besteld heb, anders afgezien van de koop)
Kostprijs en verzendkosten zijn speerpunt in mijn optiek.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Leuke spullen werden onder de aandacht gebracht via de mail. Dit heeft tot aankoop geleidt

Mooie website en leuke artikelen. Anders en apart.

Door google

Perfect levering , mooi ingepakt en met een handgeschreven kaartje helemaal top

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik was op zoek naar de merk la cerise sur le gâteau

Hella van den Eerenbeemt

De lamp was binnen 1 dag binnen! Goed verpakt aangekomen met een persoonlijk berichtje. En wat een mooie lamp! Deze zal binnenkort schitteren en de mooie nieuwe kamer van onze dochter. Groeten Hella

Lamp gevonden via Google