Leuk assortiment, snelle levering, leuk persoonlijk ingepakt!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik wou wat kopen voor mijn dochter.

mooi aanbod

Joyce

Snelle service en heel leuk ingepakt!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik zag daar de leuke schooltas voor mijn dochter!

Daniëlle

Top! Mooi verpakt en een persoonlijk geschreven kaartje erbij!!
Ook super snelle levering.

Duidelijke site

Ronald V.

Na de aankoop van een houten JANOD kinderpuzzel bleek er 1 steen met een productiefout te zijn. Dit heb ik gemeld bij PSikhouvanjou en kreeg al vlot een reactie met de mededeling dat Janod een nieuw... Na de aankoop van een houten JANOD kinderpuzzel bleek er 1 steen met een productiefout te zijn. Dit heb ik gemeld bij PSikhouvanjou en kreeg al vlot een reactie met de mededeling dat Janod een nieuw exemplaar zou opsturen naar mijn huisadres. Dat hebben ze binnen een week inderdaad gedaan. Mijn complimenten voor deze klachtafhandeling van zowel PSikhouvanjou als van Janod in Frankrijk!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Goede prijs/kwaliteit verhouding en veel positieve beoordelingen op reviewsites.

Lonneke

We hebben de bestelling snel ontvangen. Er zat een persoonlijk kaartje bij de bestelling, heel erg leuk en bijzonder!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Mooie website met leuke spullen + snelle levering.

Abdoulaye Sene

Zeer goed. Snelle service persoonlijke touche door het hand geschreven kaartje word zeker gewaardeerd.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Door jullie leuke website naam.

Laura

Geweldig!! Goede en snelle levering, persoonlijke service. Absoluut een super webshop en aan te raden!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat jullie 1 van de weinige (web) shops zijn die het product nog verkopen.

Op aanbeveling

Dit was de eerste (of misschien 2de keer ?) dat ik hier iets besteld heb en het is prima bevallen.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik heb de aankoop gedaan vanaf een aangeboden verlanglijstje voor mijn kleindochter waar o.a. het artikel op stond.