De kwaliteit van de producten en service zijn top.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Er zijn genoeg leuke producten voor kinderen.

Heb een bestelling gedaan met 6-7 artikelen om te kleuren en knutselen van Djeco

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Het assortiment is ruim tav knutselspullen

Goede service, kadootje leuk ingepakt.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Vind het ideaal dat je het in heino kan afhalen. Veel keus. En net even andere producten dan bijvoorbeeld standaard speelgoedwinkel.

Judith

Super! Snelle levering. Mooi en goed verpakt. Prachtige producten!

Unieke aanbod

Heel netjes geleverd

Door kinderverlanglijstje

Lore

Fijne website, snelle levering en heel mooi verpakt. Echt leuk om zo'n cadeautje aan huis geleverd te krijgen

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Puur toeval, de memory op het verlanglijstje van mijn neefje was enkel beschikbaar bij jullie.

Pakketje was er snel, mooi ingepakt en met een persoonlijk berichtje erbij. Fijne ervaring.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

lagere verzendkosten dan concurrenten en de inpakservice.

Makkelijk te bestellen, netjes op tijd volgens afspraak bezorgd. Dit was onze eerste bestelling bij jullie en we zijn dus erg tevreden.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Zocht dit kado voor onze jongste kleindochter en vonden het niet in winkels in de buurt. Via internet kwamen we bij jullie terecht. De naam van jullie bedrijf is lief dus niet meer verder gekeken.... Zocht dit kado voor onze jongste kleindochter en vonden het niet in winkels in de buurt. Via internet kwamen we bij jullie terecht. De naam van jullie bedrijf is lief dus niet meer verder gekeken. Was een goede beslissing!

Hilde

Goed!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat het aanbod heel anders is dan bij de meeste speelgoedwinkels. En vaak ook duurzamere producten

Tevreden over de bestellingen en de kleine kadotjes en kaartjes zijn attent en maken zo'n online bestelling wel persoonlijker.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Diversiteit aan producten en merken. Bestellingen lopen vlot. Mooie website.