Sanne

Geweldig

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Heel veel leuke spulletjes en een feestje om de ingepakte spulletjes uit te pakken šŸ˜

Levering is geheel volgens afspraak verlopen. Het product is in goede staat geleverd.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Website is gemakkelijk toegankelijk. Psikhoudvanjou had precies het product waar ik naar op zoek was.

Michelle Peters

Snel, persoonlijk, extra dingen die het fijn maken en waardoor ik weer zal bestellen hier volgende keer

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Op merk gezocht en hier uitgekomen

Snelle verzending, leuke zonnebrillen. Wel zijn de verzendkosten wat aan de hoge kant en was het niet nodig om de 2 zonnebrillen in zo'n grote doos te versturen.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat ik de zonnebrillen leuk vond.

Reactie psikhouvanjou:

Dank je wel voor je beoordeling, de zonnebrillen kunnen we niet tegen lagere verzendkosten verzenden / als brievenbuspakje verzenden omdat de kans op schade dan veel te groot is. Geen enkele klant vind het fijn om een kapotte zonnebril te ontvangen.

De verzendkosten van 4.95 staan duidelijk vermeld bij het artikel.
Wij reycyclen veel dozen en proberen altijd een zo klein mogelijke doos te gebruiken maar soms is er geen kleinere doos dan degene die jij hebt ontvangen, de kleinste A4 doos.

Dank je wel voor je begrip mvrgr Coretty Wierdsma

Ellen

Goede service en snelle levering

Leukste assortiment kinderservies

Een prettige ervaring. Bestelling was snel geleverd, met een leuk persoonlijk kaartje erbij.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik kan de vvv bon bij jullie gebruiken, heel handig!

Op zich hele goede levering en snel.
Ik vind de verzendkosten daarentegen veel. Ik heb een bestelling gedaan en helaas een iets te kleine tas besteld. Ik wou deze omruilen. Maar dan moest ik...

Mooie tassen

Reactie psikhouvanjou:

Dank je wel voor je review, wij rekenen 4.95 aan verzendkosten voor een rugzak dat is minder dan dat wij zelf betalen aan onze transporteur.

Wij zouden je heel graag gratis retourneren willen aanbieden maar dat ligt niet binnen ons mogelijkheden voor dit soort voorwaarden kun je beter uitwijken naar de grote aanbieders.

Wij bieden ons inziens veel:
* een groot aanbod van artikelen die echt op voorraad zijn
* hoge service
* snelle levering
* persoonlijke benadering en flexibiliteit
Maar niet de door jouw gewenste gratis retouneren.

En je gewenste gratis verzenden, is dat eigenlijk wel eerlijk?
Want het busje rijdt niet voor niks, de chauffeur niet, de mensen in depot die de pakketten verwerken en ook niet de mensen die je bestelling met veel liefde verpakken..

Heel eerlijk gezegd vinden wij het niet meer van deze tijd :-)

Misschien ook iets om over na te denken?

Snel geleverd, leuk ingepakt. Zeer goed

Eerdere ervaringen

Snel geleverd, leuk ingepakt. Zeer goed

Eerdere ervaringen

Goede, snelle en vriendelijke service

Mooie spulletjes