Goed. Leuke producten. Levering ging prima

Leuke en goede producten

Caroline

Heel goed. Het bijgevoegd kaartje met een persoonlijk woordje was superleuk. Heb de winkel dan ook onmiddelijk aan vrienden en families aangeraden!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Mooie selectie van artikelen.

Ela

Super

Goede prijs, snelle levering

Leuke mooie spullen. Snelle levering

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Via babylijstje terecht gekomen op website

Positief!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat ik nergens anders een mooier houten fietsje vond voor mijn dochter.

Sanne

Geweldig

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Heel veel leuke spulletjes en een feestje om de ingepakte spulletjes uit te pakken šŸ˜

Levering is geheel volgens afspraak verlopen. Het product is in goede staat geleverd.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Website is gemakkelijk toegankelijk. Psikhoudvanjou had precies het product waar ik naar op zoek was.

Michelle Peters

Snel, persoonlijk, extra dingen die het fijn maken en waardoor ik weer zal bestellen hier volgende keer

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Op merk gezocht en hier uitgekomen

Snelle verzending, leuke zonnebrillen. Wel zijn de verzendkosten wat aan de hoge kant en was het niet nodig om de 2 zonnebrillen in zo'n grote doos te versturen.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat ik de zonnebrillen leuk vond.

Reactie psikhouvanjou:

Dank je wel voor je beoordeling, de zonnebrillen kunnen we niet tegen lagere verzendkosten verzenden / als brievenbuspakje verzenden omdat de kans op schade dan veel te groot is. Geen enkele klant vind het fijn om een kapotte zonnebril te ontvangen.

De verzendkosten van 4.95 staan duidelijk vermeld bij het artikel.
Wij reycyclen veel dozen en proberen altijd een zo klein mogelijke doos te gebruiken maar soms is er geen kleinere doos dan degene die jij hebt ontvangen, de kleinste A4 doos.

Dank je wel voor je begrip mvrgr Coretty Wierdsma

Ellen

Goede service en snelle levering

Leukste assortiment kinderservies