Kano voor kleindochter

A van Alphen

Een hele leuke ervaring. De producten fantastisch ingepakt en snel geleverd!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Goede eerdere ervaringen en leuke producten!

Nicole

Helemaal top! Snelle verzending. Persoonlijk berichtje erbij en prachtig ingepakt!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Enige webwinkel die het bijtfiguur 'racoon' verkocht.

Vanwege het assortiment.

Zeer goede service, leuke producten. Heel goede ervaring!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Zocht iets specifieke, eerste hit op Google.

Snelle levering, mooie producten, mooi verpakt, persoonlijke touch door handgeschreven kaartje bij bestelling.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat ik de door mij bestelde producten nog nergens anders had gezien.

Prima, alleen het prodect viel tegen. Ik had had nav het online beeldmateriaal een andee verwachting.

Kerstpakket

Reactie psikhouvanjou:

Hartelijk dank voor je reactie. Het bestelde artikel heeft productfoto's die niet overeenkomen met de echte kleur. Dit is voor ons een reden om eigen foto's te gebruiken die overeenkomen met de kleur van het product. Het juiste beeld is erg belangrijk voor een webshop, zo voorkomen wij onverhoopte teleurstelling. Hetzelfde geldt voor het vermelden van formaat en materiaal. Helaas voldoet het artikel niet aan je verwachting, in dit geval mag je altijd gebruik maken van onze retour voorwaarden. We hopen natuurlijk dat er wel met veel plezier met het artikel gespeeld gaat worden. -Lies

Absoluut geen klachten. Bestelling en aflevering is prima gegaan.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat jullie verantwoord speelgoed hebben en duidelijk aangeven voor welk speelgoed voor welke leeftijd bedoeld is

E de Jong

Snelle en duidelijke service! Ben zeer tevreden. De gratis inpakservice is niet alleen fijn, maar het artikel was ook erg mooi ingepakt. Een cadeautje om te ontvangen en te geven.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik zocht een rugzak en vond bij psikhouvanjou het leukste assortiment voor een prima prijs

Duidelijke site, gratis inpakservice met leuk papier en strikje, snel verzonden, persoonlijk briefje bij de verzending. Zorg en aandacht voor het verkopen en verzenden van het product. Zeer leuk!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

De jarige had een link van de winkel opgenomen in haar lijstje voor het cadeau.