Assie

Heel positief, superleuk ingepakt en mijn felicitatie op een handgeschreven kaartje erbij!

Leuk origineel kraamkado

Anna

Enorm fijne service en heel snelle levering.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik kon meerdere producten vinden die ik wilde bestellen dus ze mooi tegelijk kopen

Scholte

Heel goed.

Cadeautje voor mijn 2 kleinzonen die ik nu niet mag zoen😘

Brenda

Snelle levering. Leuk verpakt en klein extra tje. Lief briefje er bij. Goed product.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Vanwege het product en de goede prijs vergeleken met een andere website.

Laura Dammekens

Ik bestelde 3 posters. De eerste waren door de levering beschadigd. Ik mailde het bedrijf met enkele bewijzende foto's, en kreeg direct een zeer vriendelijke mail terug. Ze hebben meteen mijn... Ik bestelde 3 posters. De eerste waren door de levering beschadigd. Ik mailde het bedrijf met enkele bewijzende foto's, en kreeg direct een zeer vriendelijke mail terug. Ze hebben meteen mijn posters opnieuw gestuurd. TOPSERVICE!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Een zeer mooie, duidelijke site met goede reviews.

AS

Erg goed! Snel handelen en duidelijke informatie

Ruim assortiment

A. Loosdrecht

Fijne website en ze pakken het cadeau gratis in in mooi papier en met strik! Erg leuk!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat jullie een leuk muzieksetje voor mijn dochter wilde kopen en jullie hadden die!

Saskia

Heb vaker bestellingen gedaan en deze keer voor het eerst naar een ander adres laten sturen als kadootjes. Er stond uiteindelijk “geen inpakservice” bij en toen schrok ik, aangezien ik dat wel had... Heb vaker bestellingen gedaan en deze keer voor het eerst naar een ander adres laten sturen als kadootjes. Er stond uiteindelijk “geen inpakservice” bij en toen schrok ik, aangezien ik dat wel had gedacht bij het aanvinken van inpakpapier. Uiteindelijk kreeg mijn vriendin de spulletjes wel ingepakt, met strikjes en al 😊 Top!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Mooie spulletjes en minder verzendkosten.

Peter

Duidelijk

Mooi artikel

Saskia van Langeveld, Ontwikkelzin

Uitstekend! Door de Corono-maatregelen kon de verjaardag van ons kleine vriendinnetje niet doorgaan. We hebben een leuk cadeautje bij jullie uitgezocht en rechtstreeks bij haar laten bezorgen. De... Uitstekend! Door de Corono-maatregelen kon de verjaardag van ons kleine vriendinnetje niet doorgaan. We hebben een leuk cadeautje bij jullie uitgezocht en rechtstreeks bij haar laten bezorgen. De foto die ik vervolgens kreeg sprak boekdelen: een heel blij meisje met een prachtig ingepakt cadeautje en zelfs een kaartje erbij met onze aangeleverde tekst! Dank voor de goede service!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Jullie verkopen ontzettend leuke cadeautjes voor kinderen en pakken het prachtig in!