Snelle goede levering. Leuk verpakt ookšŸ‘šŸ»šŸ‘šŸ»

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat wat ik wilde hebben bijna nergens leverbaar is en jullie het goedkoopste waren

Goede service, overzichtelijke website, snelle levering

Via lijstje.nl doorgelinkt

Prima, snelle en goede service.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Was precies wat ik zocht.

Het was prettig, snel en geen complicaties

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

De tas was op jullie website in de aanbieding en de site zag er betrouwbaar uit.

Super leuk verpakt en kaartje erbij maakt het uitpakken al een feestje.

Super leuk verpakt en kaartje erbij maakt het uitpakken al een feestje.

Veel artikelen stonden op 'verwacht' dus binnenkort verkrijgbaar. Daardoor ging ik twijfelen om mijn aankoop nu al te doen of om te wachten zodat ik maar 1x verzendkosten zou hebben.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Via Google op kinderkamer accessoires gezocht bij jullie vond ik leuke spullen voor een leuke prijs.

Reactie psikhouvanjou:

Dank je wel voor je review, de artikelen die op verwacht staan hebben wij weer ingekocht en hebben daarom deze status verwacht. Afhankelijk van de levertijden van onze leveranciers komen deze... Dank je wel voor je review, de artikelen die op verwacht staan hebben wij weer ingekocht en hebben daarom deze status verwacht. Afhankelijk van de levertijden van onze leveranciers komen deze artikelen binnen 1-6 weken weer op voorraad. Voor de andere geldt dat ze allemaal op voorraad zijn, je kunt bij ons inderdaad alleen bestellen wat voorradig zo stellen we geen klanten teleur met lange levertijden.

Duidelijke site en snelle levering

Jullie waren de goedkoopste

Christel

Snelle verwerking. Dag na de bestelling had ik het al in huis. En was het met zorg en liefde ingepakt. Een cadeautje om uit te pakken. Geweldig!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik kwam het tegen via Google. Ik zocht naar posters voor op een baby/kinder kamer. En deze kleuren pasten perfect!

Daniƫlle

In 1 woord super

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Duidelijke site . Snelle levering, mooi verpakt en een persoonlijk kaartje erbij geschreven. Geeft warm gevoel

Top, snelle levering. Leuk kaartje erbij!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

De dag erna meteen leveren.

Snelle levering, met persoonlijke touch

Leuk unique speelgoed