Corina van Riet

Heb een goede ervaring met dit bedrijf, had het product snel in huis en was ook nog leuk ingepakt voor de verjaardag van mijn dochtertje.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

omdat jullie het merk petit monkey hebben en daar wilde ik graag de drinkbeker en trommeltje van hebben.

N.Bouter

Top bedrijf! Erg leuke producten! Snelle terug reactie bij vragen per mail. De cadeautjes worden gratis en erg leuk voor je ingepakt. Snelle levering. Persoonlijke touch. En men denkt ook aan het...

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

kreeg een tip van mijn schoonzus

Leuke en duidelijke site, gratis inpakservice waar met veel zorg aandacht aan wordt besteed. Ik ontving twee schattig ingepakte cadeautjes!! Heel leuk. Gewoon een prima webwinkel.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik was op zoek naar iets origineels voor een betaalbare prijs. En dat heb ik gevonden.

Deborah

Perfect geregeld. Mooi ingepakt!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

De enige nederlandse aanbieder van het product.

Suzanne

Goed! Mooi assortiment, snelle verzending, mooi verpakt en een lief kaartje erbij

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat jullie verkochten wat ik zocht

Zoals altijd een correcte service en snelle levering.

Interessante aanbiedingen.

Carolien

Snelle service na aangeven dat dit nodig was.
Lieve woorden op het bijgevoegde kaartje. Erg attent.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat ik 1 bepaald lampje in het roze nodig had een deze winkel als eerste aangaf het lampje te verkopen.

Eerste inkoop bij jullie. Was heel tevreden! Was mooi ingepakt en de personnelijke kaartje/boodschap geschreven van natasha maakte het nog extra top... tegenwoordig is alles zo formeel...

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Ik kreeg van de kersvers nieuwe mama een cadeau lijstje voor de kleine en jullie zat erin šŸ˜Š...

Linda

Goede en snelle levering. Mooi ingepakt!

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Duuzame producten, geen / weinig plastic

Prima. Grote keuze, mooie kwaliteit. Fijn dat je het tijdstip van afleveren kon kiezen. Klein minpuntje: bij het inpakken was er een hoekje van de poster naar binnen omgevouwen.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Omdat ik in de stad nergens posters voor de kinderkamer kon vinden.

Reactie psikhouvanjou:

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat een hoekje van de poster door het inrollen gevouwen is. Wij gaan dit doorgeven aan onze inpaktafel zodat zij, om dit te voorkomen, met nog meer zorg de posters gaan inrollen. Wij wensen je veel plezier met je aankoop en een hele fijne dag.