Denkavit Nederland BV

Mooi werk geleverd

Annie

Komt afspraken uitstekend na. Werkt professioneel en snel. Zeer tevreden met het resultaat van reiniging gevels (incl. impregneren) en reiniging terrassen. Werknemer neemt nauwelijks tijd voor... Komt afspraken uitstekend na. Werkt professioneel en snel. Zeer tevreden met het resultaat van reiniging gevels (incl. impregneren) en reiniging terrassen. Werknemer neemt nauwelijks tijd voor pauze. Ik twijfel of hij op lange termijn niet ten koste van zijn gezondheid werkt.

R. Joppe

Vriendelijk, vakwerk, komen de afspraken na

VVE Villa Palladio

Vervolg op de review van 17-4. Nadat de communicatie hersteld was, zijn de resterende werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd. Nogmaals: de gevelreiniging is uitstekend uitgevoerd.

VVE Villa Palladio

Wij hebben onze gevel laten reinigen en dit is naar tevredenheid gebeurd. Waar we niet tevreden over zijn is de communicatie en de afhandeling van Prova Reiniging. Er moeten nog werkzaamheden... Wij hebben onze gevel laten reinigen en dit is naar tevredenheid gebeurd. Waar we niet tevreden over zijn is de communicatie en de afhandeling van Prova Reiniging. Er moeten nog werkzaamheden worden verricht. Diverse mailtjes gestuurd, maar geen antwoorden c.q actie. Jammer! Onvoldoende wat communicatie betreft.

Prettige communicatie. Vakwerk geleverd.

J.W. Gruijters

Dak met cementpannen schoongemaakt, daarna geïmpregneerd. Eerst bezoek van het bedrijf om de situatie op te nemen en te adviseren wat gedaan kon worden daarna prijsindicatie. Prijs was in verhouding... Dak met cementpannen schoongemaakt, daarna geïmpregneerd. Eerst bezoek van het bedrijf om de situatie op te nemen en te adviseren wat gedaan kon worden daarna prijsindicatie. Prijs was in verhouding tot de collega-bedrijven zeer redelijk. Afspraak was snel gemaakt. En de uitvoering ging vlot

Stefan van den Hanenberg Dalco Food BV

Prima prijs, kwaliteits verhouding en een vlotte planning.