Nance

Duidelijk hoe het dieet werkt. Heel fijn dat je niet gelijk grote verpakkingen moet afnemen, maar ook per stuk kan bestellen. Makkelijk te bestellen en wordt snel geleverd.

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Fijn dat je ook per stuk kan bestellen.

Als het niet in de aanbieding zijn de producten toch wel prijzig.

Torrekens

Goede en snelle levering

Niet nodig

Nihil

Kunst

Snelle service, correcte afhandeling, prima dus

Nata

Positief!
Lekkere producten,maar vrij prijzig!

Reactie Protislank.nl:

Hi, Bedankt voor uw beoordeling. Neemt u eens een kijkje bij onze wekelijkse aanbiedingen , indien u zich inschrijft ontvangt u ze tevens ook per e-mail. Het voordeel van inschrijven voor de... Hi, Bedankt voor uw beoordeling. Neemt u eens een kijkje bij onze wekelijkse aanbiedingen , indien u zich inschrijft ontvangt u ze tevens ook per e-mail. Het voordeel van inschrijven voor de nieuwsbrief is dat via deze weg ook de kortingscodes worden verstreken.

Anit willems

Gewoonweg fantastisch 👌
Heerlijke producten (het bestaat echt) fantastische begeleiding gebundeld in een boekje waar je je evolutie in kan noteren !

In 3 weken tijd - 6 kg 🤛👌

Fijne begeleiding en kennis die mee wordt opgestuurd.

Ilse

Goede ervaring , snelle levering

Duidelijke uitleg

Tips rond koken met enkel groenten

Nvt

Ik ben aangenaam verrast door de professionaliteit van Protislank. De bestelling komt supersnel, bij de eerste bestelling zat een interessant boekje met een uitgebreide beschrijving van het dieet en... Ik ben aangenaam verrast door de professionaliteit van Protislank. De bestelling komt supersnel, bij de eerste bestelling zat een interessant boekje met een uitgebreide beschrijving van het dieet en hoe je ermee aan de slag gaat. Dit geeft vertrouwen.

Breed gamma producten. Duidelijk dieetbeschrijving. Lekkere producten. Mooie promoties.

Tot nu toe ( 2 bestellingen) heb ik nog geen puntjes ter verbetering ontdekt.

Kim

Duidelijke instructies, makkelijk te bereiden

De producten zijn verpakt in soort, ontbijt, tussendoor etc.
Ik heb ze zelf verpakt per dag. Is het overzichtelijk wat en hoeveel je mag eten.

Reactie Protislank.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling en verbeterpunt!

yvette

Levering was ok, snel en ook in goede verpakking

De smaak van de producten is goed.

Zitten klonters in het proecukt

Marja van Ham

Staan klaar voor je.. klantvriendelijk bedrijf.

Als je een vraag hebt... krijg je vrijwel meteen antwoord.

Geen verbeterpunten