Borka Vanrillaer

Super !!

Altijd correct en op tijd levering

Geen šŸ˜

Bart

Steeds goede contacten, snelle verzending

Goede site

Marjan

De keren dat ik hier iets besteld heb, ging helemaal prima. Precies wat ik bestelde en vrij snelle levering.

Goede informatie over de producten en duidelijk en overzichtelijk alles op een rij.

Kan ik op dit moment niet verzinnen.

steffi

Altijd snelle en correcte levering!

snelle levering
indien problemen staan ze snel te woord

Denny Vantongerloo

Producten aan een betere prijs dan in de winkel, snelle levering. De promoties zijn altijd mooi meegenomen.

Prima klantenservice!

Voldoende stock aanleggen voor producten die in promotie staan.

c.postema

Ben me doodgeschrokken
ik had voor bijna 50 euro besteld en wat ik daar voor binnen heb gehad is schandalig weinig
tot mijn verbazing liggen deze producten ook bij de action voor minder...
Ben me doodgeschrokken
tot mijn verbazing liggen deze producten ook bij de action voor minder dan de helft en het zijn dezelfde producten
ik zal hier dan ook niet meer bestellen

snelle levering

u kunt geen 4 miserabele koekjes verkopen voor 1.99 euro en je kan wel zeggen dat staat op de site maar het is te belachelijk en te duur voor woorden
kortom de prijzen drastisch naar beneden of het aantal aanpassen

Reactie Protislank.nl:

Goededag, Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om een review te schrijven. Jammer dat u niet geheel tevreden bent! Wij streven ernaar om iedere klant enthousiast te houden. U geeft... Goededag, Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om een review te schrijven. Jammer dat u niet geheel tevreden bent! Wij streven ernaar om iedere klant enthousiast te houden. U geeft in uw bericht aan dat u vind dat u weinig heeft ontvangen. U heeft uiteraard ontvangen wat u heeft besteld. Graag licht ik toe dat onze producten met de kwaliteit die wij verkopen niet bij de Action te koop is. Zij hebben wellicht ook eiwitrijke of koolhydraatarmere producten maar niet dezelfde. Bij ons bent u zeker van kwaliteitsproducten die streng getest zijn en een goede samenstelling hebben. Wij hebben regelmatig acties en hier kunt u gebruik van maken. Door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief zult u de acties per e-mail ontvangen. Graag wijs ik u erop dat u gebruik kunt maken van herroepingsrecht of retourservice: https://www.protislank.nl/retourneren Ik wens u nog veel succes met het dieet en een fijne dag vandaag.

Schippers Anita

Tot op heden ben ik zeer tevreden over de producten en diensten.

Duidelijke omschrijving van de producten. Kijk eens op de website van protiplan, zelfde producten zijn een pak goedkoper?

Dienstverlening is ok maar de prijzen niet meer.

Goededag,

Wij hebben u email verzonden om het op te lossen :)

Andrea Vansimpsen

Alles verloopt altijd vlot

vlugge servies

Reactie Protislank.nl:

Hartelijk dank voor uw review!
Succes met het dieet.

Lut Vanden Boer

Positief

Gemakkelijk om te bestellen

Annelies

Het enige dat ik niet fijn vind is d hoeveelheid mails. verder ben ik zeer tevreden.

Ook via mijn telefoon makkelijk te bestellen.

Minder mailings