Elvera Bulk

Keurig en snel

Martijn

Snelle levering, communicatie goed. Website mag wel wat gebruiksvriendelijker qua zoeken mbt informatie van de verschillende diëten

Jeanette

Snelle levering met goede producten

Als er een aanbieding is staat er in het winkelmandje ineens de volle prijs en als je daarover chat dan duurt het lang voor het veranderd word

alain vervaecke

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reactie Protislank.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

j maaskant

Ik ben 3 dagen bezig, geen honger dus het zal werken, een groot minpunt, ik kan amper lezen wat er op de verpakkingen staat
en op de stickjes, verder zitten er in het startpakket veel dingen...

zie bovenstaand

zie bovenstaand

Natasja Krechting

Hartsikke fijn bedrijf met goede website en snelle service alleen zie verbeterpunten voor commentaar.

Wat ik jammer vind is dat alles niet meer zo netjes verpakt wordt als voorheen en dan bedoel ik het startpakket. Alles zit nu maar bij elkaar en je moet zelf maar uitzoeken wat wat is. Ook de gekopieerde papieren met hoe je dingen moet maken is bijna niet leesbaar. En dan komt het menu vaak nog niet overeen met wat er in de doos zit dus moet je dat ook maar weer uit zien te zoeken. Ik vind dat jammer en zou graag zien dat het weer netjes in doosjes wordt verpakt en dat er fatsoenlijke papieren bij zitten die leesbaar zijn en dat het niet zo'n puzzel is. Of al het ontbijt bij elkaar, alle tussendoortjes etc. of alles per dag inpakken wat je nodig hebt voor de maandag, dinsdag etc. etc. Ik vind het nu echt een zooitje.

Eric van Goethem

Positief. snelle levering

Lisette

Duidelijke website. Bestellen gaat makkelijk.

Daniella

Snel in leveren

De maaltijdbereidingen vind ik super.

Anita Schippers

Lekkere producten en goede service.

Snelle en correcte levering

Geen verbeterpunten wat mij betreft

Reactie Protislank.nl:

Heel veel succes met het dieet :)