Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

B Wiertz

Verwachte er niet veel van , al zoveel geprobeert en kostte handen vol geld. Dit was eigenlijk mijn laatste poging , werd in 2011 nog vergoed en zou het jaar erop uit het ziekenfondspakket gaan..Ik... Verwachte er niet veel van , al zoveel geprobeert en kostte handen vol geld. Dit was eigenlijk mijn laatste poging , werd in 2011 nog vergoed en zou het jaar erop uit het ziekenfondspakket gaan..Ik rookte 2 tot 3 pakjes Marlboro per dag en nu al 9 jaar niets meer aangeraakt en gerookt na het laseren. Ben erg blij dat ik heen gegaan ben!

Info is duidelijk

Saskia Jansen

Goede begeleiding!

Het werkt echt als je er zelf achter staat.

Terpstra

Hele goede ervaring. Er wordt van te voren uitgelegd hoe het in zijn werk gaat. Het heeft bij mij geholpen.

Pijnloos en effectief

Simon boven

Vak bekwame mensen

Het werkt

Johannes

Top

Het helpt echt

Henk

Wij zijn beide gestopt met roken dmv pro stop 8 dagen voor de feestdagen, veel mensen reageerden zo van hoe kun je dat nou doen zo vlak voor de feestdagen, maar er zijn altijd wel dagen waarophet... Wij zijn beide gestopt met roken dmv pro stop 8 dagen voor de feestdagen, veel mensen reageerden zo van hoe kun je dat nou doen zo vlak voor de feestdagen, maar er zijn altijd wel dagen waarophet misschien niet zo goed uitkomt, maar het enige wat je nodig hebt, is echt de wil om te stoppen! Ik heb persoonlijk geen enkele bijwerking gehad en het koste mij geen moeite, ondanks het pakje shak per dag van 50 gr en 50 vloeitjes.Het is inmiddels 7 jaar geleden,denk ik.Ik weet het niet precies meer.
Na de behandeling geen behoefte meer aan een peuk.

Vlotte afspraak en afhandeling en formulier mee voor de ziektekostenverzekering.

Mariolijne De Jong

Het heeft mij geweldig goed geholpen!

Het werkt! Is pijnloos en effectief!

Ron van den Broek

Prima, heerlijk relax

Goede uitleg, aardige dame.

hwg piepers

Helaas herinner ik mij dat niet

weet ik niet

Ingrid