Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Herman

Prima tesultaat in okt 2012 gestopt , nog steeds rookvrij , nou ja ik rook 2 sigaretjes per jaar in carnavalstijd , dan kan ik er weer een heel jaar tegen , voor de rest geen behoefte aan nicotine ,... Prima tesultaat in okt 2012 gestopt , nog steeds rookvrij , nou ja ik rook 2 sigaretjes per jaar in carnavalstijd , dan kan ik er weer een heel jaar tegen , voor de rest geen behoefte aan nicotine , ben me pas geleden wel van geschrokken war rookwaar anno 2020 kost .

Eigenlijk alles

Megens

Goede uitleg en behandeling simpel en goed resultaat 100%

Goed resultaat

Rien Reijns

Na diverse stop methodes is het me niet gelukt om lang te stoppen met roken.

Na diverse stop methodes is het me niet gelukt om lang te stoppen met roken.

Na behandeling via Prostop, direct na de behandeling nooit meer gerookt en ook geen enkele keer behoefte gehad naar een sigaret.

En vanaf mij 15e tot mijn 70e een stevige roker geweest en nu ben ik 80 en rook geen enkele sigaret meer. Prima toch!

Het resultaat

Spierieus-Boersma

Ben heel fijn geholpen en nooit meer een sigaret aangeraakt

Doet wat het beloofd

Hillegom

Klantvriendelijk

Marieke

Beste keus ever! Zo blij om een niet roker te zijn! Ik had nooit gedacht dat ik er vanaf zou komen. Dus ben super blij en trots. En ik was echt mega verslaafd! Ik mis het geen minuut, het is echt... Beste keus ever! Zo blij om een niet roker te zijn! Ik had nooit gedacht dat ik er vanaf zou komen. Dus ben super blij en trots. En ik was echt mega verslaafd! Ik mis het geen minuut, het is echt een verademing om niet meer afhankelijk te zijn van vergif! Ik kan het iedereen aanraden. Maar ik zeg er wel bij, het werkt alleen als je er zelf in je hoofd ook echt klaar mee bent.

Nazorg

Nathalie Ottens

Heel erg goed

Het werkt

John Zandvliet

Prostop was voor mij de weg om, op een plezierige manier, te stoppen met roken.

Ik ben zonder stress gestopt met roken. Helder moet wel zijn dat echt wilt stoppen.

Jojo

Top !

Kievit

Het is lang geleden, maar ik weet dat ik snel en serieus geholpen ben

In de beginfase was via e-mail etc, veel begeleiding
Hierdoor was het doorzetten iets eenvoudiger