Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Danielle Peterson / Gemeente Amsterdam

MIjn motivatie was gelukkig al heel hoog maar dankzij de ondersteuning en laserbehandeling ben ik nu toch echt rookvrij.

Goede ondersteuning en het werkt echt als de motivatie ook daadwerkelijk hoog ligt

Arnold

Prima ervaring, na 13 jaar nog steeds gestopt en niet in de verleiding gekomen. Super blij mee.

balawiel

Ik had er meer van verwacht

vriendelijke therapeut

Andre van Tellingen

Geen idee

E.D. Lawalata

Prima bedrijf, fijne gesprek gehad goed onderbouwde uitleg van de behandelaar, en wij hebben er goed vertrouwen in.

Deskundigheid therapeut

Ms van de Wal

Keurig geholpen,fijne info.

Deskundigheid

B. Bertou

Ik ben fijn geholpen door een persoon die mij van het roken heeft afgeholpen. Ik rook nu al twaalf jaar niet meer. Ik zou iedereen de therapie aanraden. Het scheelt je duizenden euro's per jaar als... Ik ben fijn geholpen door een persoon die mij van het roken heeft afgeholpen. Ik rook nu al twaalf jaar niet meer. Ik zou iedereen de therapie aanraden. Het scheelt je duizenden euro's per jaar als men niet meer rookt. Ik geniet nu van een rookvrij pensioentje.

Bekwaam personeel. Men weet waar men over praat.

Maarten Boudewijn

Intake gesprek had iets korter gemogen. Verder prima info en behandeling.

Snel en effectief

Vincent Huisman

Gewoon heel duidelijk en helder was de behandeling door PROSTOP

Heel ontspannen werd het geheel door de therapeut met me besproken. Dit plan van behandeling werd heel duidelijk en helder aan je verteld

L.j.van leeuwen

Via collega s die er mee waren gestopt ben ik 10 jaar geleden naar pro stop gegaan nooit meer een sigaret aangeraakt en zeer belangrijk geen grammetje aangekomen rookte een pakje shag per dag petje... Via collega s die er mee waren gestopt ben ik 10 jaar geleden naar pro stop gegaan nooit meer een sigaret aangeraakt en zeer belangrijk geen grammetje aangekomen rookte een pakje shag per dag petje af voor de behandeling die in mijn ogen perfect was

Geen hoge kosten