Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

CB

Voor mij heeft het gewerkt... nu bijna 20 jaar gestopt :)

Voor mij heeft het gewerkt

Ingemana

Harstikke goed en positief. Goede ervaring : Haarlem

Je wordt goed uitgelegd. Is een hulpmiddel MAAR je moet zelf aan je gewoontes werken. Dus de eerste 3 weken voor mij was constant afleiding blijven zoeken.

H.R. Meijer

Behandeling heeft geholpen maar therapeut was een vreemde vrouw. Ik was samen met mijn man. We moesten allebei 20 minuten intake krijgen, ze heeft 35 minuten met mijn man zitten praten. Vervolgens... Behandeling heeft geholpen maar therapeut was een vreemde vrouw. Ik was samen met mijn man. We moesten allebei 20 minuten intake krijgen, ze heeft 35 minuten met mijn man zitten praten. Vervolgens toen hij aan de beurt was zei ze: kom er maar bij zitten, vervolgens zegt ze na 5 minuten: Ga maar even in de andere ruimte zitten. Was teveel bezig met willen roken om er iets van te zeggen, mijn focus lag even ergens anders maar dit mens was echt super vreemd. De behandeling heeft bij mij geholpen maar bij mijn man niet. je moet echt willen stoppen anders heeft het geen effect. Dit was in Almere.

Goeie behandeling zonder gedoe

Steef

Blij dat ik heb gedaan heb!

Geen opmerkingen

Moun

Heeft helemaal niet geholpen ben twee keer behandeld heeft niet geholpen jammer en zonde van mijn geld ik heb erg veel spijt dat ik ben geweest mensen niet geloven als je wilt stoppen stop zelf of... Heeft helemaal niet geholpen ben twee keer behandeld heeft niet geholpen jammer en zonde van mijn geld ik heb erg veel spijt dat ik ben geweest mensen niet geloven als je wilt stoppen stop zelf of met nicotine pleister

Jess Ramjiawan

Geweldig. Nog steeds gestopt.

Duidelijke informatie

Vincent

Op de website staat 50 minuten dat is niet waar he. Met 30 minuten was ik weer weg. En het heeft totaal niet geholpen een onervaren therapeut. Echt zonder van je geld. Ik kwam buiten en het eerste... Op de website staat 50 minuten dat is niet waar he. Met 30 minuten was ik weer weg. En het heeft totaal niet geholpen een onervaren therapeut. Echt zonder van je geld. Ik kwam buiten en het eerste wat mijn lichaam vroeg was een sigaret en therapeut als je hier weg gaat heb je geen behoefte meer aan een sigaret.

Ervaren therapeuten neer zetten en geen beginnen lingenen.

Joey

Fijn bedrijf! Waar je eerst op je gemak gestelt word. En daarna een geheel pijnloze behandeling krijgt!

De laser behandeling

K.M. Zwetsloot

Super begeleiding en als ex verslaafde eindelijk verlost!

Goede stimulerende ondersteuning.

Ferry van Veen