Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Hsping

In januari heb ik een laserbehandeling gehad en ging ik van 2 1/2 pakje oer dag naar 0. Nooit meer gerookt.

Deskundigheid

Danny

Echt een aanrader

Veel uitleg en steun, ook na de behandeling

Raymond de Lorijn

In één woord uitstekend!

Weten waar ze het over hebben en kunnen je heel goed helpen om van het roken af te komen

Gera

Zeer tevreden

Gestopt

Urmila Soekhoe

Na 29 jaar, een half pakje per dag te hebben gerookt, 2,5 week geleden de behandeling gehad in Amsterdam. Helemaal geen last gehad van afkick verschijnselen en daardoor geen sigaret meer gerookt. Ik... Na 29 jaar, een half pakje per dag te hebben gerookt, 2,5 week geleden de behandeling gehad in Amsterdam. Helemaal geen last gehad van afkick verschijnselen en daardoor geen sigaret meer gerookt. Ik raad het iedereen aan die er 100% achter staat om te stoppen.

Geen last van ontwenningsverschijnselen dus daardoor zelfs makkelijk om te stoppen.

W.Bleijenberg

Zeer slecht ,je wordt gewoon belazerd geen enkel effect zonde van je geld.

Sandra Larionova

Rotterdam

Professionele hulp

JW

Fantastisch

Duidelijk plan van aanpak en goed resultaat

J. A. Simons

In 2006 rookte ik 2 1/2 pakje sigaretten per dag. Ik heb me ingeschreven voor een laserbehandeling. Eind januari 2006 ben ik gelaserd en heb nooit meer een sigaret aangeraakt. Advies van mij? Doe... In 2006 rookte ik 2 1/2 pakje sigaretten per dag. Ik heb me ingeschreven voor een laserbehandeling. Eind januari 2006 ben ik gelaserd en heb nooit meer een sigaret aangeraakt. Advies van mij? Doe het, hrt werkt echt.

Ik ben nog steeds gestopt

Fred

Fantastisch

Duidelijk, vriendelijk, kundig enz.