Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Prive

Ruim 25 Jr geleden een laser behandeling gehad, ik rookte 2x 25 bastos blauw per dag.Na de behandeling niet 1 meer.Had daarvoor alle soorten beh.gehad.Gewoon doen!
De slogan van toen was:95%...
De slogan van toen was:95% slaagt U ook! Succes Jan poepjes.

Het lukt

Bianca

Ik ben nu 3 maanden gestopt met hulp van Prostop. Het is super gegaan..geen afkickverschijnselen en ik rookte 30!!! sigaretten per dag.
De persoon die mij behandelde legde alles goed uit en...
De persoon die mij behandelde legde alles goed uit en de berichtjes na de behandeling ter ondersteuning heb ik echt gewaardeerd! Kortom..een tevreden ex-roker!

Duidelijkheid en fijne nazorg dmv berichtjes

Door Wessendorp

1 november 10 jaar gestopt met de lasertherapie van Prostop!!

Prima geholpen

Meijer

Waardeloos

Vriendelijke vent

Reactie Prostop.nl:

Beste meneer Meijer,
Beste meneer Meijer,
Wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. We zouden samen graag kijken naar een passende oplossing, als u ons wil mailen via info@prostop.nl met het betreffende probleem kunnen we hier samen proberen uit te komen.
Carlijn van Prostop

Angiolina Fantilli

Fantastic ,I was strong smoker,I stopped in 2017 in one time, until now I think is like a miracle.Lasertherapy is the best solution for stop with sigarette.

Professional

Bloem2000

Ik was een kettingroker. Ik ben na 13 jaar nog steeds gestopt met roken, het lijkt wel alsof ik nooit gerookt heb. Ik denk er nooit aan.

Het werkt echt! Ik had mijn reserves want ik had zelf al van alles geprobeerd maar Prostop werkt echt!

Bekkie

Ik was 6 jaar gestopt toen ik bij prostop was geweest .na veel drama was ik weer begonnen en wil heel graag weer stoppen en heb weer een behandeling geboekt bij prostop ik heb er heel veel aan gehad... Ik was 6 jaar gestopt toen ik bij prostop was geweest .na veel drama was ik weer begonnen en wil heel graag weer stoppen en heb weer een behandeling geboekt bij prostop ik heb er heel veel aan gehad na deze behandeling wil ik nooit meer roken. Het is me al eerder gelukt 6 jaar niet gerookt dus ga er weer voor💪

Het helpt echt

Ruben

Behandeld in 1999 : nog steeds ROOKVRIJ !!!

Helemaal top!!

Y.e. de bruyn

Sterk aan te bevelen
Geen ontwennings verschijnselen gehad

Doet wat het moet doen.

air B&B Blackbird

Helemaal topm goede begeleiding en uitleg zou het zo weer doen

overtuigend ,geloof er niet in laseren maar nu denk ik er anders over kan een sigaret opsteken voor mijn vriendin en ik geef er niets om ga niet meer roken