Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Gros

begeleiding/ voorlichting tijdens de lasersessie was prima.

A. van Tilburg

Fantastisch geholpen door ervaren prostopmedewerker. Al direct na de eerste behandeling geen drang meer om te roken. Wel heb ik na vier maanden een gratis tweede behandeling laten doen. Nu inmiddels... Fantastisch geholpen door ervaren prostopmedewerker. Al direct na de eerste behandeling geen drang meer om te roken. Wel heb ik na vier maanden een gratis tweede behandeling laten doen. Nu inmiddels vier jaar volledig gestopt en wat ben ik daar ongelooflijk blij mee!

Ervaren medewerkers die goed aanvoelen waar de zwakke punten liggen

Aafke

Prima! Goede begeleiding.

Goede informatie en begeleiding!

Monique

Goed en ondersteunend bij gemaakte keuze

Goede, persoonlijke intake voorafgaand aan behandeling

Kees

Top want ik ben nu 3 jaar van het roken af.

Super gesprek gehad wat geresulteerd heeft in het stoppen.

I. Mac Gillavry

Doordat ik moest stoppen met roken, vanwege een longziekte ben ik samen bij Prostop terecht. We waren goed gemonteerd en dat is nu 11 jaar gelukt.

De laser behandeling

T. Schipper

De ervaring was verrassend positief

n.v.t.

M. el Moussa

Fijn dat ze elke jaar blij maken met een mailtje, en zo aan terug herinneren dat je nog steeds gestopt bent.

Elke jaar en mailtje.

Kastelijn

Weet ik niet

Marga

Deskundige eerlijke informatie, goede uitleg bij vragen, persoonlijke aandacht en advies, Fijne begeleiding. Na 50 jaar roken lukte het met hunaanpak, 1x teruggekomen, vrij te komen van het roken.... Deskundige eerlijke informatie, goede uitleg bij vragen, persoonlijke aandacht en advies, Fijne begeleiding. Na 50 jaar roken lukte het met hunaanpak, 1x teruggekomen, vrij te komen van het roken. Zelfs nu na 8 jaar overvalt me nog wel eens de behoefte aan eentrekje maar dat kan ik met redelijk gemak opzij zetten!

Eerlijk verhaal en vriendelijke persoonlijke begeleiding!