Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

huitema

Heel goed. zonder hun was ik nooit gestopt

prima methode. neemt ontwenningsverschijnselen weg

Jan van Lierop

Heeft mij goed geholpen

Goed bezig

J Hanssen

Zowel ikzelf als mijn dochter zijn voor deze behandeling geweest, maar ik rookte alweer na 4 maanden en mijn dochter heeft het ook niet volgehouden! Ik ben door de corona wel niet op een... Zowel ikzelf als mijn dochter zijn voor deze behandeling geweest, maar ik rookte alweer na 4 maanden en mijn dochter heeft het ook niet volgehouden! Ik ben door de corona wel niet op een nabehandeling kunnen gaan

Goed gesprek en uitleg gehad maar het zit toch echt tussen de oren en heeft niks met laseren te maken, naar mijn idee

N Aafjes

Als echte roker, had ik niet verwacht dat dit zou helpen. Ben nu ruim 2 maanden verder , en heb vanaf dag 1 geen behoefte meer gehad aan roken. Waar je wel enorm rekening mee moet houden, is dat je... Als echte roker, had ik niet verwacht dat dit zou helpen. Ben nu ruim 2 maanden verder , en heb vanaf dag 1 geen behoefte meer gehad aan roken. Waar je wel enorm rekening mee moet houden, is dat je de momenten dat je rookte anders moet gaan invullen. Daar zit namelijk het probleem! De behoefte is weg, maar je hersens missen iets. Ik vul dit nu in niet in met eten, maar met sport, en andere dingen. Het werkt echt wel, maar als je weer begint komt dit niet door ontwenningsverschijnselen maar door het gemis van de sigaret in je vingers, en tijdverdrijf...

Simpele en effectieve manier om er vanaf te komen!!

B.Bertou

Heel goed ervaren. Van fervent roker naar niet meer roker en dat al twaalf jaar.

Ik zou het niet weten. Ik ben gestopt en dat is het belangrijkste.

M.

Zeer raadzaam

Goede therapeut. Maakt je sterk

Sylvia

Hebben mij heel goed geholpen. Ik rook niet neer.

Een dag last gehad en daarna niets meer.

Eli Lawalata

Zeer goed en deskundig therapeut, prima peptalk.

Peptalk

Peter Jorna

Paul Freedman, läsertherapie Woerden

Stimulerend en zakelijk

Mater

Twijfelde tot het laatste moment .. een hele goede peptalk gehad in Groesbeek ben de naam van de beste man kwijt , maar mijn man en ik zijn nu een jaar gestopt ik raad iedereen prostop aan .. in... Twijfelde tot het laatste moment .. een hele goede peptalk gehad in Groesbeek ben de naam van de beste man kwijt , maar mijn man en ik zijn nu een jaar gestopt ik raad iedereen prostop aan .. in het begin constant aan de peptalk gedacht wat me er elke keer doorheen sleepte
Ben blij !!

De peptalk